همچنان وضعیت دروازه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در بلاتکلیفی کامل به سر می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هنوز در فصل نقل و انتقالات پیش فصل، زیاد موفق ظاهر نشده است، همچنان در مهم ترین پست خود با بلاتکلیفی روبرو است و گزینه های دروازه بانی این تیم، یکی پس از دیگری از دست می روند.

تراکتورسازان که فصل گذشته در خط دروازه خود با مشکلات بسیاری روبرو بودند و اشتباهات تاثیرگذار پی در پی حامد لک و بعدها عیسی اندوی، موجب خشم هواداران و حتی از دست رفتن فرصت قهرمانی این تیم شد، تصمیم دارند برای لیگ پانزدهم این پست را به یک گلر دیگر واگذار کنند.

تراکتوری ها برای پست دروازه بانی خود، بازیکنانی همچون سیدمهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند را در لیست گزینه های اصلی خود داشتند که با بازگشت رحمتی به استقلال و منتفی شدن حضور وی در تراکتور، مذاکرات با دروازه بان جوان فصل گذشته نفت آغاز شد.

اما بیرانوند نیز پس از حرف و حدیث های فراوان، در نفت تهران ماندنی شد تا تراکتورسازی به دنبال دیگر گزینه های خود برود.

در حالی که هنوز وضعیت گلر اول این تیم معلوم نشده بود، محمدرضا اخباری، دروازه بان جوان تیم سایپا به عنوان بازیکن سرباز به تیم تراکتورسازی ملحق شد تا تکلیف گلر دوم سرخپوشان تبریزی قبل از گلر اول مشخص شود.

در ادامه، رحمان احمدی به عنوان گزینه جدی حضور در درون دروازه تراکتورسازان مطرح شد و این دروازه بان برای مذاکره با مسئولان این تیم راهی تبریز شد، اما گفته می شود وی نیز با تراکتورسازی به توافق نرسیده و برای باقی ماندن در سپاهان به اصفهان بازگشته است.

با این حال، تراکتوری که تیم را برای قهرمانی در فصل آینده می بندد، هنوز دروازه‌بان اول ندارد و از میان دروازه بان هایی که باقی مانده است، محسن فروزان می تواند گزینه جدی دیگر این تیم باشد؛ گزینه ای که از همین تراکتور نامی برای خود دست و پا کرده و سپس راهی تیم های گسترش فولاد و استقلال شده است.

شفیعی با تراکتور تمدید کرد

دیگر مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، "خالد شفیعی" که فصل گذشته در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز حضور داشت، پس از توافق با مسئولان این باشگاه، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

"مهرداد بایرامی" مهاجم تراکتوری ها نیز که پیش از این برای باقی ماندن در جمع سرخپوشان به توافق اولیه رسیده بود، با حضور در باشگاه رسماً برای بازی در تراکتور برای یک سال دیگر به توافق رسید.

پیش از این حضور بازیکنانی همچون محمد ایران پوریان، میرهانی هاشمی، سامان نریمان جهان و سعید آقایی در تراکتورسازی قطعی شده بود و تاکنون حبیب گردانی، فرشاد احمدزاده و مهدی کیانی نیز از این تیم جدا شده اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.