مهاجم تیم ملی آرژانتین می‌خواهد با کمک به آلبی‌سلسته برای غلبه بر شیلی در فینال جام ملت‌های آمریکای جنوبی، بازی‌های ضعیف سال گذشته‌اش در جام‌جهانی ۲۰۱۴ را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگرو و یارانش تابستان سال گذشته در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل با قبول شکست یک بر صفر برابر تیم ملی آلمان نتوانستند به انتظار ۱۸ ساله خود برای فتح جام‌جهانی پایان دهند. مهاجم منچسترسیتی اما معتقد است که تیم ملی کشورش با فتح کوپا آمه‌ریکا می‌تواند ناکامی سال گذشته را جبران کند.

آگرو که بامداد یکشنبه در فینال کوپا آمه‌ریکا برابر شیلی میزبان به میدان خواهد رفت، در گفت‌و‌گو با نشریه ناسیون اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام اتفاقی که در جام‌جهانی ۲۰۱۴ رخ داد یعنی ارائه بازی‌های ضعیف به آن خاطر بود که من در بهترین شرایط پا به رقابت‌ها نگذاشتم و آن موضوع مرا اقعاً ناراحت می‌کند. حالا اما وضعیتم بهتر است. من با آمادگی و در شرایط فیزیکی بهتری در کوپا آمه‌ریکا بازی می‌کنم و می‌خواهم بدهی‌ام را در این رقابت‌ها تسویه کنم. طعم تلخ ناکامی فینال جام جهانی سال گذشته همیشه در کام ما خواهد بود اما قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا از آن کم خواهد کرد.

در حالی که آگرو بهترین گلزن این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا است، کاپیتان لیونل مسی در کل رقابت‌ها تنها یک گل به ثمر رسانده است. آگرو با دفاع از مهاجم تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد که حضور مسی در تیم صرف‌نظر از اینکه گل می‌زند یا نه، همیشه به نفع آلبی‌سلسته است.

او ادامه داد: مسی خونسرد است. تا زمانی که تیم پیروز شود او هیچ مشکلی ندارد. دلیل اینکه او زیاد نتوانسته است گل بزند این بوده که همه بازیکنان حریف روی او تمرکز دارند و می‌خواهند مهارش کنند. در هر بازی دو یا سه مدافع مسئول کنترل مسی هستند و این مسئله بقیه بازیکنان تیم ما را آزاد می‌گذارد. داشتن مسی در تیم همیشه خوب است و او سرانجام گل خواهد زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.