سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه این تیم طی سه روز آینده شکل واقعی به خود خواهد گرفت گفت: بدنبال یک دروازه‌بان خوب برای پرسپولیس هستیم تا بتواند با سوشا مکانی و مرتضی قدیمی‌پور رقابت کند.

به گزارش خبرنگار مهر برانکو ایوانکویچ پس از خروج از جلسه با مسئولان باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: یک جلسه مرسوم را پشت سر گذاشتیم همه موضوعات پیرامون باشگاه را مرور کردیم. مانند لیست اسامی بازیکنان و کمپی که قرار است در صورت مهیا نشدن شرایط جایگزین شود. همچنین در خصوص آکادمی و هر آنچه که در فوتبال در حیطه باشگاه مربوط می شود در خصوص آن صحبت کردیم.

وی در رابطه با نتیجه جلسه با مدیر برنامه های ضرغام اسماعیل و مارکو ماریچ اظهار داشت: اینها مذاکراتی هستند که در حال انجام است و همیشه دو جانبه هستند که برای یک مذاکره علاقه نشان می دهند و بهترین مسئله این است که هر دو طرف مذاکره حضور دارند. این مسئله بیانگر این موضوع است که علاقه مندیم این بازیکنان اضافه شوند و این گام بزرگی برای نقل و انتقالات است. امیدوارم که این کار انجام پذیرد.

برانکو در پاسخ به این پرسش که رزومه چند بازیکن دیگر از کشورهای مختلف به او داده شده اظهار داشت: من رزومه هیچ کدام از موارد را دریافت نکردم البته این مسئله را باید در نظر داشت که ما تعداد محدودی بازیکن خارجی می توانیم جذب کنیم. ما فقط سه بازیکن غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی می توانیم جذب کنیم. مایکل اومانیا که در عضویت تیم ماست و اگر با لوکاماریچ به توافق برسیم تنها یک سهمیه دیگر داریم که آن هم به مهاجم اختصاص دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مطالباتش را دریافت کرده یا خیر اظهار داشت: من زیاد به پرداختن به بخش مالی علاقمند نیستیم. چون همانطور که می دانید اینها جزو اسرار کاری هستند. این هم مانند قرارداد بازیکن با باشگاه است که سعی می شود فاش نشود.

برانکو ایوانکویچ در رابطه با خلاء یک  هافبک بازیساز و مهاجم هدف در تیم و اینکه وحید امیری در پرسپولیس تصریح کرد:  به سختی می توان یک گلزن واقعی را پیدا کرد. همین طور هم این بحث شامل یک بازی ساز هم می شود و قیمت این دو قطعا گران است. همه شما پیگیر فوتبال جهان هستید و می دانید که چهره ای از بازیکنان ذکر شده کم پیدا می شود.

وی افزود: البته ما هم باید تلاش کنیم تا چهره تیم مان را شکل دهیم. اما تا جایی که به باشگاه مربوط می شود راجع به اسامی نباید صحبت شود و زمانی که قرارداد آنها امضا و نهایی شد آنگاه اسم آنها برده خواهد شد زیرا مذاکرات راحت نیست و باشگاه همیشه صاحب استانداردهای خودش است و معمولا نام آنها برده شود به نتیجه نمی رسند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تیم تکمیل می شود گفت: به اعتقاد من در دو، سه روز آتی تیم تکمیل می شود.

برانکو در پایان در رابطه با اینکه سوشا مکانی در سه بازی ابتدایی لیگ محروم است و چه تدبیری برای جایگزینی او خواهید اندیشید گفت: مکانی سه جلسه محروم نیست و یک جلسه محرومیت دارد و دو جلسه دیگر تعلیقی است البته ما در حال جستجو برای جذب یک دروازه بان دیگر هستیم تا بتواند با سوشا رقابت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.