سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد، تمایلی به جذب آنخل دی‌ماریا ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه بایرن مونیخ با یوپ هاینکس سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا را در فصل ۱۳-۲۰۱۲ فتح کرد با پپ گواردیولا وارد دوره جدید خود شد. سرخپوشان مونیخی در فصل اول حضور این مربی اسپانیایی قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان شدند و تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفتند، اما در فصل اخیر تنها فاتح بوندس‌لیگا شدند و در نبود بازیکنان کلیدی همچون فرانک ریبری، آرین روبن و دیوید آلابا در مقاطع پایانی فصل در مرحله نیمه نهایی دو رقابت لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان حذف شدند.

پپ گواردیولا که از روز گذشته (چهارشنبه) تمرینات تیمش شروع شده است، با حضور در کنفرانس خبری گفت: رؤیای من داشتن یک بازیکن خاص نیست، بلکه داشتن تیمی آماده است، اینکه ریبری، روبن و خاوی مارتینس را صحیح و سالم در اختیار داشته باشم و بتوانم ترکیب موردعلاقه‌ام را راهی میدان کنم. ما مشتاق حرکت رو به جلو هستیم، اما در حاضر باید آرامش خود را حفظ کنیم و به تمرینات‌مان بپردازیم. ما رقبای جدید زیادی داریم، دورتموند مربی‌اش را عوض کرده، بورسیا مونشن‌گلادباخ تیم بهتری شده است، بایرلورکوزن مربی همچون راجر اشمیت را روی نیمکتش دارد و ولفسبورگ و شالکه هم که تیم‌های خوبی هستند.

وی در ادامه با اشاره به بازیکنان جدیدی که به بایرن مونیخ اضافه شده‌اند، عنوان کرد: ماتیاس سامر و کارل هاینتس رومنیگه افراد مناسبی برای اظهارنظر در مورد نقل‌وانتقالات هستند. یاشوا کمیچ بازیکن جوانی است و خیلی از او شناختی ندارم، ولی بازی‌هایش را در تیم ردبول لایپزیگ در مونیخ دیده‌ام. به نظرم یاشوا بازیکن باکیفیتی است. در مورد داگلاس کاستا هم امیدوارم او هر چه زودتر در بایرن مونیخ جا بیفتد. البته در این زمینه به او کمک خواهم کرد. از باشگاه هم به خاطر جذب این بازیکن برزیلی کمال تشکر را دارم. کاستا بازیکنی جوان و جنگنده است. ما در پست‌هایی که تنها یک بازیکن داریم نیاز به جذب بازیکن را احساس می‌کنیم.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در پاسخ به این پرسش که «آیا بازی هافبک آرژانتینی شیاطین سرخ  را دنبال می‌کنید؟»، اظهار داشت: من بازی‌های آلبی‌سلسته را نگاه نمی‌کنم، چون دی‌ماریا و سبک بازی‌اش را به خوبی می‌شناسم. منچستریونایتد بی‌جهت آن همه پول را برای خرید دی‌ماریا پرداخت نکرد، او بازیکن بزرگی است. البته به نظر من پرداخت چنین رقمی واقعاً دیوانگی است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «تمایلی برای به خدمت گرفتن آنخل دی‌ماریا دارید؟»، گفت: خیر!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.