مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: می‌خواهم دینم را به مردم مشهد و به ویژه تیم ابومسلم ادا کنم و در واقع با «مشکی» آمدم و با «مشکی» هم می‌خواهم از فوتبال خداحافظی کنم.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دلیل انتقالش به تیم سیاه‌جامگان و خداحافظی با پیراهن این تیم از دنیای حرفه‌ای فوتبال گفت: نشستم برای عقد قرارداد با مسئولان سیاه‌جامگان فقط حدود ۱۰ دقیقه به طول انجامید. من با پیراهن تیم ابومسلم در فوتبال کشور مطرح شدم و به نوعی رشدم را در فوتبال مدیون ابومسلم هستم. به هر حال در فوتبال هر نقطه آغاز، یک نقطه پایان دارد.

وی در ادامه افزود: پیشنهاداتی برای آخرین فصل حضورم در فوتبال داشتم که به هیچ وجه قابل مقایسه با رقم قراردادم با سیاه‌جامگان نیست، اما می‌خواستم دینم را به مردم مشهد و به ویژه تیم ابومسلم ادا کنم. در واقع با «مشکی» آمدم و با «مشکی» هم می‌خواهم از فوتبال خداحافظی کنم، چون تیم سیاه‌جامگان ریشه در ابومسلم دارد.

عنایتی تأکید کرد: مردم مشهد عرق خاصی روی ابومسلم دارند و امیدوارم در این فصل هم تیم ما را حمایت و تشویق کنند، چون می‌خواهیم با یکسری جوان کارهای بزرگی را در فوتبال ایران انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.