سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از چند نوبت اعتراض هواداران مقابل باشگاه بالاخره با آنها روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که هواداران معترض پرسپولیس مقابل این باشگاه در حال صحبت با مصطفی قنبرپور بودند، علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به این باشگاه آمد و بعد از چند نوبت اعتراض هواداران بالاخره با آنها روبه‌رو شد.

هوادارانی که به شدت نسبت به عملکرد طاهری اعتراض داشتند، اما هنگامی که با سرپرست باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شدند هیچ عکس‌العمل خاصی نداشتند و فقط از او یک سؤال پرسیدند که وضعیت باشگاه چه می‌شود؟ طاهری هم در پاسخ به هواداران گفت اجازه دهید به باشگاه بروم تا ببینم وضعیت چیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت یکی از هواداران مبنی بر اینکه آیا امروز خبرهای خوبی به هواداران خواهد داد، عنوان کرد: ان‌شاءالله که اینطور می‌شود.

* با سروصدای زیاد هواداران معترض پرسپولیس، افراد ساکن در منازل اطراف این باشگاه واکنش نشان دادند و با حضور در جمع هواداران از آنها خواستند این محل را ترک کنند. این افراد، هواداران پرسپولیس را تهدید کردند که با ادامه حضورشان در اطراف باشگاه با پلیس تماس خواهند گرفت تا آنها را متفرق کنند. 

در حالی که تا دقایقی پیش هیچ فرد مسئولی در باشگاه پرسپولیس حضور نداشت اما حسین عبدی، مصطفی قنبرپور، علی‌اکبر طاهری و محمد زادمهر به باشگاه پرسپولیس آمدند تا جلسه‌ای با برانکو ایوانکوویچ داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.