عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من هم دوست دارم سید جلال حسینی به پرسپولیس بیاید اما سرمربی تیم او را نمی‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا زادمهر عوض هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اعتراض هواداران به نحوه یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: من از شما هواداران تشکر می‌کنم که دغدغه پرسپولیس را دارید من قبلاً هم پیشنهاد دادم که هواداران به صورت آنلاین جلسات هیأت مدیره را ببینند تا هواداران در جریان ریز اتفاقات قرار بگیرند. من هم مانند هواداران دغدغه پرسپولیس را دارم اما در بخش نقل و انتقالات این کادر فنی است که تصمیم آخر را می‌گیرد.

وی ادامه داد: ما هم باید به تصمیم کادر فنی احترام بگذاریم به هر حال سرمربی تیم فهرست بازیکنان مورد نظرش را ارائه داده و زیر آن را امضاء کرده است.

زادمهر درباره اینکه چرا پرسپولیس سیدجلال حسینی را جذب نمی‌کند، افزود: ما نظرات هواداران را به کادر فنی انتقال داده‌ایم اما وقتی سرمربی تیم اعلام می‌کند که یک بازیکن را نمی‌خواهد ما باید چه کاری انجام دهیم؟ وظیفه ما این است که به نظر کادر فنی احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: قطعاً در طول فصل هر پیروزی که به دست بیاوریم برای همه ما خواهد بود و شکست هم برای ما خواهد بود اما فعلاً کارها را در باشگاه تقسیم کردیم و این جالب نیست که ما بخواهیم در کار هم دخالت کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من هم دوست دارم سید جلال به پرسپولیس بیاید اما نظر نهایی را سرمربی تیم می‌دهد و ما نمی‌توانیم برای جذب یک بازیکن اصراری به سرمربی تیم داشته باشیم اما حتماً نظرات هواداران را به سرمربی تیم انتقال خواهیم داد.

وی درباره اردوی خارج از کشور پرسپولیس اظهار داشت: سرمربی تیم دو کشور کرواسی و ترکیه را برای اردو در نظر گرفته که اگر یکی از آنها عملی نشود بتوانیم به کشور دیگر برویم اما شک نکنید باشگاه هم به فکر اردوی خوب است و به فکر این هم هستیم تا نفرات خوب جذب کنیم.

زادمهر درباره اینکه عدم حضور گابریل نظر شخصی سرمربی تیم است، اظهار داشت: من در تعجب هستم که چرا می‌گویید کسی نیست که برانکو را راهنمایی کند در حالی که کریم باقری، محمود خوردبین، حسین عبدی و جعفر کاشانی افراد کم و کوچکی نیستند.

زادمهر درباره اینکه گفته می‌شود کریم باقری از پرسپولیس دلخور است، گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم اما همه ما برای بزرگی پرسپولیس و موفقیت تیم تلاش می‌کنیم اگر احساس کنم نمی‌توانم کمکی کنم جایم را در هیأت مدیره به فرد دیگری می‌دهم تا به پرسپولیس کمک شود. 

وی درباره اینکه چرا مصطفی قنبرپور در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حتماً او درگیر مذاکره با بازیکنان مورد نیاز کادر فنی است.

وی درباره انتقاد هواداران درباره اینکه چرا علی‌اکبر طاهری در باشگاه حاضر نمی‌شود، تصریح کرد: به هر حال طاهری هم مشغول رتق و فتق امور است و برای پرسپولیس کار می‌:ند و وقت می‌گذارد.

زادمهر در پایان در خصوص اینکه فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: حسین عبدی مسئول مذاکره با بازیکنان است اما واقعاً‌اگر هواداران می‌توانند کاری کنند به کمیته نقل و انتقالات بیایند اما قول می‌دهم نظرات هواداران را به اعضای هیأت مدیره و مدیریت باشگاه انتقال دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.