محمدرضا زادمهر که ظهر امروز به باشگاه پرسپولیس آمده بود در واکنش به اعتراض هواداران برابر ساختمان باشگاه دقایقی را با آنها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عضو هیات مدیره پرسپولیس در ابتدای صحبت‌های خود اظهار کرد: قبلا پیشنهاد دادم که فیلم جلسات هیات مدیره به طور کامل پخش شود تا هواداران در جریان امور قرار بگیرند. ما هم مانند شما دغدغه پرسپولیس را داریم.

وی افزود: در بخش نقل و انتقالات کادر فنی است که تصمیم آخر را می‌گیرد. ما هم باید به تصمیمات کادر فنی احترام بگذاریم. برانکو فهرست بازیکنان خود را به باشگاه داده و حتی زیر آن را امضا کرده است.

زادمهر درباره این که چرا باشگاه سیدجلال حسینی را جذب نمی‌کند، گفت: ما نظرات شما را به کادر فنی منتقل می‌کنیم اما برانکو می‌گوید این بازیکن را نمی‌خواهد. چه کار باید بکنیم؟ وظیفه ما این است که به نظر کادر فنی احترام بگذاریم.

او تاکید کرد: مسلما در طول فصل هر پیروزی که به دست بیاید برای همه ماست و شکست هم برای همه ما خواهد بود اما در حال حاضر کارها را در باشگاه تقسیم‌بندی کرده‌ایم و این خوب نیست که بخواهیم در کار هم دخالت کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من هم دوست دارم سیدجلال حسینی به پرسپولیس بیاید اما نظر نهایی را سرمربی تیم باید بدهد. ما نمی‌توانیم برای جذب یک بازیکن به برانکو اصرار کنیم اما قطعا نظرات شما را به سرمربی تیم منتقل می‌کنیم.

زادمهر درباره اردوی خارج از کشور پرسپولیس گفت: برانکو دو کشور را برای برگزاری اردو در نظر گرفته است که اگر یکی از آنها عملی نشد بتوانیم به کشور دوم برویم. مطمئن باشید باشگاه هم به فکر اردوی خوب و هم به فکر این است که نفرات خوبی را جذب کنیم.

زادمهر همچنین گفت: عدم حضور گابریل نظر شخصی برانکو بوده است. در تعجبم که چرا کسی نیست برانکو را راهنمایی کند. کریم باقری، محمود خوردبین و همین حسین عبدی و جعفر کاشانی افراد کوچکی نیستند که به برانکو مشاوره می‌دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کریم باقری از باشگاه پرسپولیس دلخور است و قرار است به ماشین‌سازی تبریز برود، گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم اما همه ما برای بزرگی پرسپولیس و موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. واقعا اگر خودم احساس کنم که نمی‌توانم کمکی انجام دهم جایم را در هیات مدیره به شخص دیگری می‌دهم. من می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم.

وی درباره این که چرا مصطفی قنبرپور به تمرین‌ها نمی‌رود، گفت: حتما او درگیر مذاکرات بازیکنان مورد نیاز کادر فنی است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به اعتراض هواداران مبنی بر این که چرا طاهری هیچ زمانی در باشگاه حضور ندارد، گفت: طاهری در واقع مشغول انجام کارها است و برای پرسپولیس وقت می‌گذارد.

او همچنین خاطرنشان کرد: حسین عبدی مسئول مذاکره با بازیکنان است اما واقعا اگر شما می‌توانید کاری کنید به کمیته نقل و انتقالات بیایید. در مجموع باز هم قول می‌دهم که نظرات شما را به اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه منتقل کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.