مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا کادر فنی تیم امید کمترین تغییرات را برای شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک داشته باشد.

حبیب کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اظهارنظر علی کفاشیان در مورد حل مشکل محمد خاکپور برای نشستن روی نیمکت تیم امید، گفت: نمی‌دانم کفاشیان در مورد خاکپور چه اظهارنظری کرده، اما قرار است فردا در این خصوص نشستی با کفاشیان داشته باشم. در آخرین نشستی که با محصص داشتیم، وی اعلام کرد AFC بخشی از مدارک مربوط به حضور خاکپور در دوره مربیگری را پذیرفته است. براساس اعلام محصص، خاکپور ۲۶۶ ساعت در کلاس‌های مربیگری کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی شرکت کرده است. این در حالی است که استاندارد مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۳۰ است که با این حساب خاکپور حدود ۶۴ ساعت کسر دارد.

وی در ادامه افزود: البته خاکپور در سه دوره بازآموزی مربیگری که هر دوره حدود ۳۰ ساعت است، شرکت کرده که اگر AFC بپذیرد این کسری دوره پر می‌شود. قرار است ما مدارک مربوط به این دوره‌ها را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستیم. اگر پذیرفتند که هیچ، اما اگر گفتند مدارک مربیگری خاکپور را معادل B آسیا محاسبه می‌کنیم و او باید برود دوره مربیگری A آسیا را بگذراند، نامه نگاری‌های لازم انجام می‌شود تا خاکپور بعد از ماه مبارک رمضان در دوره مربیگری A آسیا شرکت کند.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد: مطمئن باشید همه تلاش خود را می‌کنیم تا کادر فنی تیم امید کمترین تغییرات را برای شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک داشته باشد و از هیچگونه تلاشی برای حفظ خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید دریغ نخواهیم کرد و از این مربی حمایت لازم را خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.