معاینات پیش از فصل لیگ برتر فوتبال ایران بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ از ۹ تیر در مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال، معاینات پیش از فصل لیگ برتر فوتبال ایران بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ از ۹ تیر در محل مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران واقع در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

فولاد خوزستان نخستین تیم لیگ برتری بود که برای معاینات پیش از فصل جدید به کلینیک پزشکی لیگ برتر به عنوان تنها مرکز مورد تایید فیفا در منطقه حضور پیدا کرد. این معاینات که هرساله از حدود چند هفته مانده به شروع لیگ برتر  در همین محل انجام می‌شود امسال با شکلی کامل‌تر و منسجم تر از قبل با کادری مجرب شامل متخصصان و اساتید دانشگاه آغاز شده است.

در این دوره از معاینات با هدف تشخیص  آسیب‌های ورزشی و همچنین پیشگیری از آسیب در طول فصل آتی همه بازیکنان لیگ برتر تحت معاینات عمومی، ارتوپدی، قلب، آزمایش‌های خونی، تست‌های عملکردی، آنالیز حرکت، اسکن پا، ارزیابی الکترونیک پوسچر قرار می‌گیرند.

باتوجه به افزوده شدن ارزیابی جدید به مجموعه خدمات قبلی، کیفیت و دقت معاینات امسال در مقایسه با سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ضمن اینکه با تمهیدات در نظر گرفته شده برای نخستین بار در فصل جاری امکان پیش بینی آسیب با دقت نسبتا بالایی برای تیم‌های لیگ برتری محقق شده است که این امر موجبات رضایت کادر پزشکی و مسئولان تیم های لیگ برتر را فراهم آورده است.

در اولین روز این دوره ۱۸ نفر از بازیکنان فولادخوزستان در این مرکز حضور داشتند و قرار است ۲۰ نفر از بازیکنان این تیم نیز در زمان دیگری برای انجام معاینات پزشکی  به این مرکز مراجعه خواهند کرد. همچنین فردا پنج شنبه ۱۱ تیر از ساعت ۹ صبح تیم سایپا برای انجام معاینات پزشکی در مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران واقع در آکادمی ملی فوتبال حضور پیدا می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.