کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال استقلال به دنبال انجام تسویه حساب با این باشگاه است تا تیم آینده اش را بزودی انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در حاشیه حضورش در باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امروز به باشگاه آمدم تا کارهای تسویه حسابم را انجام بدهم. با توجه به اینکه برای پیوستن به هر تیم دیگری باید رضایتنامه داشته باشم و من هم یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشتم، به باشگاه آمدم تا وضعیت تسویه حساب و رضایت نامه ام را مشخص کنم.

وی تاکید کرد: ان شاء الله ظرف دو سه روز آینده مشکلم حل خواهد شد و رضایت نامه ام را پس از جلسه ای که با افشارزاده خواهم داشت دریافت خواهم کرد.

عنایتی در پاسخ به این سئوال که آیا با مظلومی هم جلسه داشتید، گفت: خیر، قراری نداشتیم که با یکدیگر به گفتگو بنشینیم و من مظلومی را هم ندیدم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به تیم سیاه جامگان که به تازگی به لیگ برتر آمده خواهید پیوست، گفت: من چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارم که یکی از آنها سیاه جامگان است و مطمئن باشید عنایتی بدون تیم نخواهد ماند و ظرف ۴-۳ روز آینده وضعیتم برای پیوستن به یکی از تیم های لیگ برتری مشخص خواهد شد.

عنایتی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا کاپیتانی تیم باعث شد تا از استقلال جدا شوید، گفت: اصلا چنین چیزی صحت نداشته و من به دنبال این طور مسائل نبودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.