هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسئولان و کادر فنی استقلال خوزستان می‌خواهند تیم را با بازیکنان لیگ دسته اول ببندند.

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیتش برای فصل بعد گفت: هفته بعد تکلیفم روشن می‌شود. احتمال ماندن یا جدایی‌ام از استقلال خوزستان برابر است و فعلا تصمیم نگرفته‌ام. مسئولان و کادر فنی استقلال خوزستان می‌خواهند تیم را با بازیکنان لیگ دسته اول ببندند و مبلغ قراردادها هم پایین آمده است. با این شرایط واقعا استقلال خوزستان کار سختی خواهد داشت و دوباره باید برای فرار از سقوط بجنگد. اینطور که پیداست ۱۳ یا ۱۴ بازیکن تیم از لیگ دسته اول خواهند بود.

وی ادامه داد: احساس من این است که مسئولان استقلال خوزستان بعضی از بازیکنان را در آب نمک خوابانده‌اند تا اگر بازیکنان موردنظرشان را جذب نکردند با آنها مذاکره کنند. از طرفی به ما هم گفته‌اند که امسال مبلغ قراردادها کم می‌شود و فکر می‌کنم الان زیاد بحث فنی مطرح نیست. من عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم هر چند باید بگویم مردم خوزستان را دوست دارم و آنها همیشه به تیم و بازیکنان محبت داشتند.

بائو عنوان کرد: الان بیشتر تیم‌ها با بازیکنانی که زیاد گل زده‌اند یا پاس گل داده‌اند مذاکره می کنند. ما با این شرایط غریبه نیستیم، در واقع الان نوبت سوگلی‌های لیگ است ولی نوبت ما هم می‌شود. فوتبال همیشه بالا و پایین دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.