مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت: به طور قطع تیم نفت را طوری می‌بندیم که موجب تحسین مردم شود.

آل اسحاق درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین اخبار از نقل و انتقالات نفت تهران گفت: شب گذشته بحث ماندن مبعلی و بیرانوند در نفت قطعی شد و مطمئن باشید از این پس هم با هر بازیکنی که به طور قطعی برای حضور در نفت به توافق برسیم نام او را در سایت رسمی باشگاه اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود این باشگاه در حال مذاکره با صادقیان است، گفت: بر اساس خواسته کادر فنی مذاکرات‌مان را با هافبک فصل گذشته پرسپولیس آغاز کردیم و فکر می‌کنم تا یکی دو روز آینده خبرهای خوبی در این زمینه داشته باشیم.

آل‌اسحاق در مورد اینکه با توجه به حضور نفت در ۸ تیم برتر آسیا علاقمندان به فوتبال بابت روند نقل و انتقالات در این تیم نگران هستند، گفت: ما تا پایان هفته و نهایتا اواسط هفته آینده تیم را کامل می‌بندیم. مردم خواهند دید که تیم بسیار قوی و منسجمی را برای فصل آینده خواهیم داشت که به طور قطع این موضوع موجب تحسین آنها خواهد شد.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت در مورد شرایط پادوانی گفت: پنجشنبه با او قرار مذاکره داریم اما اینکه این بازیکن کجا می‌خواهد برود را خبر ندارم هر چند که او دوست دارد بماند اما بر اساس مقتضیاتی که داریم سعی می‌کنیم او را نگه داریم. پادوانی بازیکن خوبی است اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.