مدافع ملی پوش و با سابقه استقلال می گوید:« هر آمدنی رفتنی دارد و رئال هم بعد از ۱۸ سال کاسیاس را نمی خواهد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش و با سابقه استقلال درباره قرار گرقتن در لیسن مازاد این تیم گفت:من این موضوع را صبح شنیدم.از این موضوع هم ناراحت نیستم.آدم یک روز به دنیا می آید و یک روز می رود.در فوتبال و ورزش هم این مسائل وجود دارد.من با مظلومی در مس کرمان و همین استقلال کار کردم ، به هر حال سلیقه کادر فنی این است و من به آن احترام می گذارم.همین الان هم رئال کاسیاس را نمی خواهد.این ناراحتی ندارد.

صادقی در ادامه گفت: چرا فکر می‌کنید رفتن من پس از ۱۱-۱۲ سال مشکلی ایجاد می‌کند. اجباری در خصوص فعالیت نیست و قرار نیست ما خط و نشان بکشیم. دنبال دعوا هم نیستم.او همچنین درباره رفتنش به نفت تهران گفت: من هنوز با تیمی صحبت نکردم.من در لیست مظلومی کارایی نداشتم.

صادقی درباره جدایی بعد از ۱۲ سال گفت: می‌گویند من ۱۲ سال در کنار این تیم بودم و با تمام مشکلات آن ساختم. در کنار زمین لباس‌های خود را عوض میکردیم و رختکنی نداشتیم و با تمام مسائل کنار آمدم. در این ۱۲ سال به اندازه بازیکنانی پول گرفتم که دو سال در این تیم حضور داشتند. برخی می گویند به خاطر کاپیتانی از تیم جدا می شوم اما همه جای دنیا سرمربی کاپیتان را انتخاب می کند. من یک جلسه با مسئولان استقلال صحبت کردم آن هم قرار بود آنها با من تماس بگیرند که یادشان رفته بود و خودم در باشگاه حاضر شدم. بازیکن روزی به استقلال می‌آید و روزی می‌رود مهم هوادار است که یک عمر با مشکلات این تیم دست و پنجه نرم می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.