مدافع پیشین تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد بر این باور است که رقم درخواستی رئال‌مادرید برای فروش مدافع ملی‌پوشش بالاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه منچستریونایتد تمایل به جذب سرخیو راموس دارد و حتی پیشنهادی ۲۸.۵ میلیون پوندی را برای استخدام وی به رئال مادرید داده است، هرچند این پیشنهاد از سوی کهکشانی‌ها رد شده است. در عین حال شایعه شده است که شیاطین سرخ برای خرید کاپیتان دوم کهکشانی‌ها قصد دارند رقم پیشنهادی خود را بالا ببرند، چرا که رئالی‌ها خواهان رقم بیشتری هستند.

ریو فردیناند در خصوص شایعه تمایل منچسترسیتی برای جذب مدافع میانی رئال مادرید گفت: سرخیو راموس به منچسرسیتی می‌رود؟ چند روز پیش که می‌گفتند او قرار است به منچستریونایتد برود، حالا هم که می‌گویند به من‌سیتی ملحق خواهد شد. مدیر برنامه‌های راموس کارش را خوب بلد است و نام دو باشگاه را بر سر زبان‌ها انداخته که از قدرت مالی خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: به نظر من که این انتقال عملی نخواهد شد. سرخیو در رئال مادرید خواهد ماند و فصل آینده در کنار رافائل واران و په‌په بازی خواهد کرد. مگر اینکه رئال بازیکن دیگری مثل واران را به خدمت بگیرد که به نظر من رئالی‌ها اجازه جدایی را به راموس نخواهند داد.

مدافع پیشین شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: به عقیده من رقمی که رئال مادرید برای راموس درخواست کرده برای یک بازیکن ۲۹ ساله خیلی بالاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.