باشگاه شاختار دونتسک اعلام کرد با باشگاه بایرن مونیخ بر سر انتقال هافبک برزیلی‌اش به جمع باواریایی‌ها به توافق رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه شاختار دونتسک اوکراین اعلام کرد که امروز (چهارشنبه) با باشگاه بایرن مونیخ بر سر انتقال هافبک نفوذی برزیلی خود به جمع قهرمان آلمان با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو به توافق رسیده است.

باشگاه شاختار دونتسک با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: باشگاه‌های شاختار دونتسک و بایرن مونیخ بر سر تمامی موارد اصلی برای انتقال داگلاس کاستا به این باشگاه آلمانی به توافق رسیده‌اند. رقم انتقال این هافبک برزیلی ۳۰ میلیون یوروست. شاختار از داگلاس به خاطر کارهایی که در طول این سالیان انجام داد، قدردانی می‌کند و برای او آرزوی موفقیت در تیم جدیدش را دارد.

عملکرد خوب داگلاس کاستا برای شاختار دونتسک در پنج فصل اخیر, بایرن‌ مونیخ را برای جذب وی وسوسه کرد. این هافبک ۲۴ ساله تیم ملی برزیل در فصل ۱۵-۲۰۱۴ در ۲۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای شاختار دونتسک به میدان رفت و چهار گل هم به ثمر رساند.

با اضافه شدن داگلاس کاستا به بایرن مونیخ، دست پپ گواردیولا در صورت در اختیار نداشتن آرین روبن و فرانک ریبری بازتر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.