مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: بهتر است در مورد این باشگاه سکوت کنم تا تقصیرها گردن من نیفتد.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت نابسامان پرسپولیس گفت: بهتر است در مورد شرایط کنونی پرسپولیس حرفی نزد. هر کسی حرف بزند تقصیرها به گردن او می‌افتد چون ما حرف می‌زنیم و آنها عمل می‌کنند پس بهتر است من هم سکوت کنم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد رای کمیته استیناف مبنی بر بازگشت تیم پیکان به لیگ برتر گفت: این رای هیچ ارتباطی به سازمان لیگ ندارد. هر تیمی حق دارد که به ارکان قضایی فدراسیون شکایت کند. بحث حضور بازیکن غیرقانونی هم بعد از پایان لیگ انجام شده. در مورد احراز شرایط بازیکن خود باشگاه موظف است که این کار را انجام دهد و خودش هم باید مقابل این شرایط پاسخگو باشد. سازمان لیگ نقشی در کمیته انضباطی و استیناف ندارد.

وی افزود: در حال حاضر براساس رای کمیته استیناف راه‌آهن به لیگ یک سقوط کرده و پیکان به لیگ برتر بازگشته است. ما هم مجبوریم براساس این حکم عمل کنیم. مگر اینکه راه‌آهن به مراجع بالاتر یا حتی فیفا شکایت کند. البته شکایت به دیوان عدالت اداری مناسب‌تر است زیرا دیوان عدالت اداری یک بار چنین رایی را داده و تیم نفت آبادان را به لیگ برتر بازگردانده است. بعید می‌دانم علی کفاشیان بخواهد خودش به این پرونده ورود کند واین رای را بشکند.

وی ادامه داد: بنابراین بهتر است راه‌آهن اگر اسناد جدیدتری دارد به مراجع قانونی مراجعه کند و اسناد جدید را ارائه کند. در فوتبال روز دنیا بعید است چنین احکامی صادر شود و این برای خود من خیلی سنگین است. در مورد فیفا هم باید بگویم زمانی گفتم فیفا توسط یهودی‌ها اداره می‌شود همه از من انتقاد کردند در حالی که اکنون ثابت شد چنین چیزی است و از بالا تا پایین فیفا همه مشکل دارند. در فیفا باید با دلال‌های فیفا ارتباط گرفت تا حکم به نفع شما برگردد. ما از فیفا عدالتی در مورد ایران و باشگاه‌های ایرانی ندیده‌ایم. بنابراین بهتر است که این مسئله در داخل کشور و با بررسی دقیق‌تر و موشکافانه‌تر بررسی شود.

عابدینی در مورد اینکه احتمال دارد دیوان عدالت اداری مانع از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فصل آینده شود، گفت: به هر حال اگر دیوان عدالت اداری به ماجرا ورود کند می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.