مدافع آرژانتینی شیاطین سرخ به ستایش از دی‌ماریا پرداخت و او را بااستعدادترین بازیکن کنونی یونایتد دانست. روخو اطمینان دارد که دی‌ماریا در فصل جدید بهترین بازی‌ها را در لیگ جزیره به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، آنخل دی‌ماریا در فصل جابه‌جایی تابستانی سال قبل با رقم بسیار بالایی به منچستریونایتد پیوست و به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره انتخاب شد اما نتوانست انتظارها را برآورده کند و با انتقادهای زیادی همراه شد.

هر چند خبرهای زیادی درباره جدایی دی‌ماریا از شیاطین سرخ به گوش می‌رسد اما خود این بازیکن تاکید کرد که هیچ علاقه‌ای به جدایی از یونایتد ندارد.

مارکوس روخو، همبازی آرژانتینی دی‌ماریا در شیاطین سرخ به ستایش از او پرداخت و تاکید که دی‌ماریا در لیگ جزیره می‌ماند. او گفت: باید تاکید کنم که دی‌ماریا بااستعدادترین بازیکن منچستریونایتد است. او می‌تواند به بهترین بازیکن این تیم هم تبدیل شود. او تنها به زمان نیاز دارد و به زودی جواب همه منتقدان را می‌دهد. من دی‌ماریا را یکی از بهترین بازیکنان جهان می‌دانم. باید اعتراف کرد که فصل نخست حضور دی‌ماریا در منچستر به سختی گذشت. او مشکلاتی را تجربه کرد اما این برای هر بازیکنی طبیعی است؛ چرا که تازه به منچستریونایتد پیوسته بود. اطمینان دارم که دی‌ماریا روزهای بسیار خوبی را در یونایتد تجربه خواهد کرد و فصل بعد برای او بهترین خواهد بود.

روخو که همانند دی‌ماریا نخستین فصل حضورش در یونایتد را تجربه کرد، درباره داوید دخیا که شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از شیاطین سرخ به گوش می‌رسد، گفت: بدون شک دخیا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال جهان است. او به سطحی باورنکردنی رسیده است. هیچ کس شک ندارد که او یک دروازه‌بان شاخص و خاص است. بسیار خوشحالم که با این دروازه‌بان بزرگ همبازی بوده‌ام.

این ستاره آرژانتینی در پایان سخنان خود گفت: احساس می‌کنم که خودم در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. بسیار خوشحالم؛ چرا که در تیمی بزرگ بازی می‌کنم. هواداران یونایتد بی‌نظیر هستند. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین خرید برای این تیم باشم. تنها مشکل من در منچستر زبان است. در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم. به سرعت زبان انگلیسی را یاد می‌گیرم تا به راحتی با هم‌تیمی‌هایم ارتباط برقرار کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.