سرمربی تیم ملی پاراگوئه پس از متحمل شدن شکست سنگین از آرژانتین، گفت: این شکست ما را متوقف نمی‌کند و در رده‌بندی جبران خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۵ میان تیم‌های آرژانتین و پاراگوئه برگزار شد که در جریان آن، قرمز و سفید پوشان که در مرحله قبل برزیل را حذف کرده بودند، شکست سختی از حریف خود متحمل شدند.

پس از این دیدار، رامون دیاز سرمربی تیم ملی پاراگوئه در نشست خبری، با وجود شکست سنگین برابر آرژانتین گفت که این دیدار سودمند بود و بر خوش‌بینی‌اش اثر نداشته است.

او همچنین گفت: ما همواره به نتیجه توجه داشته‌ایم اما در واقع نباید این‌گونه باشد. نتیجه در یک دیدار، بیانگر وضعیت واقعی تیم‌ها نیست. چنان‌که ما هم الان با این شکست ظاهری نباید خودمان را باخته بدانیم، در حالی که دیدار رده‌بندی باقی مانده است و البته رقابت‌های دیگری هم در خارج از این تورنمنت وجود دارد.

دیاز افزود: تیمم در این دیدار از خود فداکاری نشان داد. بازیکنانم تمرین‌های سختی را پشت سر گذرانده بودند. من به داشتن این دسته از بازیکنان افتخار می‌کنم. نتیجه شوک آوری را دیدیم اما می‌دانم که مردم پاراگوئه نسبت به این تیم احساس افتخار دارند.

این سرمربی آرژانتینی تصریح کرد: این وضعیت به ما کمک می‌کند که رشد کنیم اما پیش از اجرا کردن طرح‌های رشد دهنده، باید این مسابقات را تجزیه و تحلیل کنیم. کوپا آمریکا برای هر کسی تجربه‌ای بی‌‌نظیر است. همه تیم‌های ملی البته رشد خود را نشان دادند.

او در انتها گفت: امروز حریف‌مان سطح بالایی از بازی و قدرت را نشان داد اما ما به پرو فکر می‌کنیم که بتوانیم با یک رویارویی بهتر، رتبه سوم را به دست آوریم. ما برای کسب جایگاه سوم خواهیم کوشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.