خرید جدید تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید یک ثانیه هم نسبت به باشگاه فولاد دچار تردید نشدم.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، اظهارکرد: خیلی خوشحالم که توانسته​ام به یک استان خیلی خوب و مجموعه فولاد بپیوندم. فولاد تیمی خوب و با ریشه است و این باشگاه از امکانات و مدیریت و کادر فنی خیلی خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانم جواب محبت​های آن‌ها را بدهم.

وی بیان کرد: هر بازیکن گیلانی‌ای که به خوزستان می​آید در اوایل کار با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، کار برایش کمی سخت است و نیاز به زمان دارد، ولی در هر صورت خودم فکر می​کنم که سال موفقی برای خودم و فولاد در پیش داشته باشم و ان​شاءالله بتوانیم با فولاد مانند دو سال گذشته قهرمان لیگ برتر شویم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: صددرصد فولاد می​تواند به قهرمانی برسد، چرا که تیم جوانی است و سال گذشته که در نفت تهران بودم، ما هم چنین شرایطی داشتیم و حتی تا روز پایانی لیگ، از شانس قهرمانی برخوردار بودیم.

وی بیان کرد: به نظرم این‌که یکی دو بازیکن فولاد از این تیم جدا شده​اند، دلیل نمی​شود که بگوییم تیم ضعیف​تر می​شود، چرا که به نظرم بازیکنانی که جذب شده​اند، در حد نفرات قبلی هستند. البته جای بازیکنانی مانند سروش رفیعی و بختیار رحمانی را نمی​توان پر کرد اما در کل ساختار تیم حفظ شده است و مهم همین موضوع است.

ابراهیمی با بیان این‌که با تفکرات اسکوچیچ آشنایی دارم، گفت: با کسانی که با اسکوچیچ کار کرده​اند صحبت داشتم؛ آن‌ها هم از وی بسیار راضی بودند. من بیشتر از این‌که با خود اسکوچیچ آشنا باشم، با نیکولیچ دستیار وی که مربی ما در تیم‌ملی جوانان بود، آشنا هستم و فکر می​کنم تفکرات مربیان کروات نزدیک به هم است. به هر حال مهم موفقیت تیم فولاد است و ان​شاءالله به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره دوران حضورش در تیم نفت تهران، عنوان کرد: من دو سال در این تیم بودم، نفت تیم خیلی خوب و جوانی است و از مدیریت و مربی خوبی نیز بهره می​برد. جا دارد از آقای علی​پور، رییس سابق هیات مدیره این باشگاه نیز تشکر کنم، چرا که طی این مدت خیلی به من لطف داشت و ان​شاءالله جوابگوی محبت‌های وی باشم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این مطلب که گفته بود ”در صورتی که منصوریان بخواهد در ترکیب نفت از من استفاده کند، در این تیم می‌مانم و در غیر این صورت به فولاد می‌روم“ توضیح داد: من منتظر نفت بودم و از باشگاه هم با من تماس گرفتند و به باشگاه رفتم و طی صحبتی که با آن‌ها داشتم، گفتم که من خیلی بحث مالی ندارم و دوست دارم بیشتر با آقای منصوریان صحبت کنم که به من گفتند منصوریان نیست و واقعا هم این گونه بود و او به آلمان رفته بود.

وی ادامه داد: فکر می​کنم آقای منصوریان دو شب پیش به ایران برگشت و منتظر ماندم و دیدم خبری نشد و بعد به باشگاه اعلام کردم که مذاکراتم با فولاد در حال جدی شدن است که به من گفتند ما با شما مشکلی نداریم و من هم گفتم، من هم با آقای منصوریان مشکل خاصی ندارم و می​خواهم در حد پنج شش دقیقه با او صحبت کنم. به هر حال روز گذشته سر تمرینات نفت رفتم و یکی دو دقیقه با او صحبت کردم و قرار شد که با من تماس بگیرد اما متاسفانه تماسی گرفته نشد و من هم تصمیمم را گرفتم و به فولاد آمدم و از این تصمیم نیز خیلی خوشحال و راضی هستم.

ابراهیمی خاطرنشان‌کرد: من به تیم خوبی آمده​ام و یک ثانیه هم در خصوص باشگاه فولاد تردید نکردم و فقط روی گرمی هوا کمی تردید داشتم. امروز نیز تست پزشکی دادم و از عصر چهارشنبه (امروز) سر تمرینات تیم حاضر خواهم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.