بالگرد اختصاصی، سه اتومبیل گران قیمت و مدل بالا، یک خانه بزرگ و مجلل، یک ساحل اختصاصی، دو مامور شخصی و بلیت های زیادی برای بازگشت به کشورش. این بخشی از درخواست های ستاره ساحل عاجی رم برای پیوستن به الجزیره امارات هستند.

به گزارش ایسنا، باشگاه های اماراتی در فصل های جابجایی به دنبال جذب بازیکنان بزرگ با رقم های بالا هستند. معمولا این تیم ها به جای تقویت خود در کارهای دفاعی به دنبال جذب مهاجمان بزرگ هستند و رقم های بالایی را پرداخت می کنند.

ژروینیو ستاره ساحل عاجی رم از بازیکنانی است که مد نظر باشگاه الجزیره امارات قرار گرفته است اما این مهاجم سرشناس برای پیوستن به این تیم اماراتی شرطهای عجیبی را قرار داده است که بعید به نظر می رسد هیچ باشگاهی قادر به پذیرفتن آنها باشد.

روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا نوشت: ستاره ساحل عاجی رم برای پیوستن به الجزیره امارات شرط‌های عجیبی قرارداده است که می توان به بالگرد اختصاصی، سه اتومبیل گران قیمت و مدل بالا، یک خانه بزرگ و مجلل، یک ساحل اختصاصی، دو مامور شخصی و بلیت های رفت‌وآمد به کشورش اشاره کرد.

باشگاه الجزیره امارات برای جذب این بازیکن رقم ۱۳ میلیون یورو را به باشگاه رم پیشنهاد داد اما با این شرایط عجیبی که ژروینیو قرار داده است بعید به نظر می رسد که شیخ نشینان اماراتی به دنبال او باشند البته آنها نشان داده اند که هیچ ابایی از خرج کردن چنین پول های ندارند.

این بازیکن ساحل عاجی فصل قبل نتوانست عملکرد درخشانی در رم داشته باشد و همین باعث شده است تا سران این باشگاه ایتالیایی به دنبال فروش او باشند و حتی شایعه های زیادی درباره پیوستن ادن ژکو به این تیم وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.