به اعتقاد مدافع سابق لیورپول، قدرت سرمربی رئال‌مادرید، ستاره پرتغالی این تیم را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «خوسه‌می »مدافع سابق لیورپول در اظهارنظری جالب عنوان کرد بنیتس، سرمربی جدید قوهای سپید به راحتی توان تغییر پست کریس رونالدو، فوق‌ستاره برنابئو را دارد.

او که  در لیورپول، شاگرد  رافا بود به خوبی خصوصیات سرمربی اسپانیایی می‌شناسد و بر این اساس گفت: رافا با شاگردانش رابطه صمیمانه‌ای دارد و همه تغییرات و عقایدش را به صلاح تیم اعمال می‌کند. او اگر بخواهد پست بازیکنی را تغییر دهد، قطعا موفق به انجام این کار خواهد شد. بنیتس اصلا با تغییر پست بازیکنان مشکلی ندارد چون برایش موفقیت تیم از هر موضوع دیگری مهم‌تر است و عملیات تاکتیکی‌اش را فقط به نیت کمک به تیم انجام می‌دهد.

این مدافع راست از توانایی بنیتس در کار با ستاره‌ها گفت و ادامه داد: او می‌داند چگونه بازیکنان بزرگ را هدایت کند و مطمئن باشید اگر نیاز به تغییر پست رونالدو باشد، بدون هیچ ملاحظه‌ای به نفع تیم این کار را انجام خواهد داد.رافا به جا‌به‌جایی بازیکنان اعتقاد خاصی دارد چون می‌داند یک تیم ، تحت هدایت اوست، نه صرفا یازده بازیکن درون زمین.این مربی آیده‌آل‌گرا، عاشق تلاش و تمرین است و همیشه از بازیکنانش، فوتبالیست‌های بهتری می‌سازد.رافا یک عاشق فوتبال محسوب می‌شود و اصلا یک مربی دفاعی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.