روز دوم معتبرترین رقابت‌ تنیس دنیا با برتری بزرگان این رشته سپری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، اندی ماری و راجرفدرر با برتری آسان مقابل رقبای نه‌چندان مطرح خود به دور دوم رقابت‌های گرنداسلم ویمبلدون، سومین و معتبرترین گرنداسلم سالانه تنیس راه یافتند.

نادال اسپانیایی مرده شماره ۱۰ تنیس دنیا در ۳ ست با نتایج ۶ بر ۴، ۶ بر ۲ و  ۶ بر ۴ ، توماز بولوچی برزیلی را برد، اندی ماری، مرد شماره ۳ بخش مردان و بخت اول بریتانیا برای نگه داشتن جام در خانه ۶ بر ۴، ۷ بر ۶ و ۶ بر ۴ ،میخائیل کوکوشکین قزاقستانی را از سر راه برداشت و راجرر فدر قهرمان ۷ دوره رقابت‌ها در ۳ ست با نتایج ۶ بریک، ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ دمیر زومیر بوسنیایی را مقهور قدرت خود کرد.

در دیگر بازی‎های مهم دور اول مردان، سونگا، سپی، کارلوویچ، دوگوپولف، فوگینی، پسپوسیل،توریشیکی، کوری، فیلیسیانو لوپز،ژیل سیمون و مونفلیس، رقبایشان را شکست دادند.

در بخش انفرادی زنان،کارولین وژنیاکی دانمارکی به عنوان هوادار متعصب لیورپول در اولین بازی در دو دست ژنگ از چین را برد، پترا کوویتوا، مدافع عنوان قهرمانی در دو ست به راحتی برتنس را مغلوب کرد و یلنا یانکوویچ هم به سختی ۲ بریک وسنینا را از سر راه برداشت.

در سایر رقابت‌های مهم بخش زنان، کورنه( عامل تنها ناکامی سرنا ویلیامز در گرنداسلم‌های یک سال اخیر)، لیسیکی( نایب‌قهرمان ویمبلدون ۲۰۱۳)، ماکاروا، کورنتسوا، رادونسکا، موگوروزا( یکی دیگر از معدود رقم‌زننده‌های شکست‌ سرنا ویلیامز در گرنداسلم‌های سال‌های اخیر) و کربر بر رقبایشان غلبه کردند.

از جمله نتایج جالب می‌توان به حذف اوژنی بوشار کانادایی، نایب‌قهرمان دوره قبلی به دست «دوان» چینی، هالپ رومانیایی، شاودوا و لورا رابسون، امید بزرگ بریتانیا اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.