مدافع تیم ملی گفت: از مسئولان و مربیان باشگاه‌ها می‌خواهم در مصاحبه‌های خود نامی از من مطرح نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید جلال حسینی نسبت اظهارنظر‌هایی که از سوی مسئولان و مربیان برخی تیم‌ها در خصوص وی می‌شود، عکس‌العمل نشان داد. در روز‌های اخیر برخی مربیان و مسئولان باشگاه‌ها در مصاحبه‌های خود از سیدجلال حسینی نام برده و صحبت‌های متفاوتی درباره جذب مدافع تیم ملی مطرح کردند که این مسئله با دلخوری وی همراه شده است.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به این مسائل اظهار داشت: با تمام احترامی که برای باشگاه‌های لیگ برتری قائل هستم از مسئولان باشگاه‌ها و مربیان محترم درخواست دارم در مصاحبه‌های‌شان نام مرا مطرح نکنند. وقتی من با باشگاهی مذاکره نداشته‌ام دلیل ندارد مسئولان و مربیان آن باشگاه در مصاحبه‌های خود نام مرا مطرح کرده و موضع خود را در این زمینه مطرح کنند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد این مصاحبه‌ها ادامه داشته باشد آن وقت مجبورم سکوت خود را شکسته و حرف‌هایی بزنم که خوشایند نیست. تا زمانی که من در مورد پیشنهاد باشگاهی حرف نزده‌ام، دلیلی ندارد مسئولان و مربیان آن باشگاه در خصوص من حرف بزنند و این خارج از عرف حرفه‌ای است. در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادات رسیده هستم و تا روز جمعه تصمیم نهایی خود را در مورد تیم آینده‌ام خواهم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.