تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد و طی آن وحید طالب لو و مهدی رحمتی دروازه بانهای فصل جدید این تیم در اولین روز حضورشان در استقلال با یکدیگر تمرین نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز سه شنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* هرایر مگویان که از صبح امروز در تمرینات استقلال حاضر شده از ابتدا تا انتهای تمرین تنها به دویدن دور زمین اکتفا کرد.

*سید مهدی رحمتی که روز گذشته به جمع آبی پوشان پیوسته بود در تمرین امروز حضور پیدا کرد و پس از ۳۵ دقیقه تمرین انفرادی زیر نظر حسین تراب پور مربی دروازه بانهای استقلال تمریناتش را آغاز کرد.

* اعضای تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی ایران و تیم ملی ووشوی بزرگسالان نیز در کنار بازیکنان استقلال تمرین کردند.

* مگویان اولین تمرین خود را انجام داد و حدود ۱۰۰ تن از هواداران استقلال برای دیدن تمرین تیم مورد علاقه اشان به زمین شماره ۲ آزادی آمده بودند. آنها لحظاتی با مظلومی صحبت کردند و از او خواستند که فریدون زندی هافبک سابق تیم ملی را به استقلال بیاورد.

* در تمرین امروز شرایطی پیش آمد که وحید طالب لو و مهدی رحمتی با یکدیگر زیر نظر تراب پور تمرین نکردند و هر کدام  به طور جداگانه با مربی گلرها تمرین کردند.

* قبل از شروع تمرین اعضای کادر فنی جلسه ۱۰ دقیقه ای را در رختکن برگزار کردند.

* در ابتدای تمرین برای دقایقی مظلومی با بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز خود بدنهایشان را گرم کرده و به تمرین و کارهای سرعتی و کششی پرداخته و سپس در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو تیم صورتی و سبز یک فوتبال همراه با مرور کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

* تمرین استقلال در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت ۱۸ و بدون حضور خبرنگاران، عکاسان و تماشاگران تمریناتش را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )