مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال از مشخص شدن تکلیف نهایی بازیکنان این تیم تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری جویباری در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: تا به حال توانسته ایم ۷۰ درصد بازیکنانی را که مظلومی می خواسته جذب کنیم و مطمئن باشید تا پایان هفته نفرات باقیمانده را جذب می کنیم تا استقلال بتواند اردویش را به طور کامل آغاز کند.

وی در خصوص محسن فروزان دروازه بان استقلال نیز گفت: آقای مظلومی او را در لیست مازاد قرار داده و باید فروزان تیمش را انتخاب کند و پس از مراحل اداری از ما جدا شود.

نظری جویباری در پاسخ به این سئوال که اگر فروزان نخواهد از استقلال برود چه اتفاقی می افتد، گفت: اگر نخواهد از استقلال برود باید نیمکت نشین شود، اما فکر می کنم رفتن او به تیمی دیگر یا به طور قطعی و یا به صورت قرضی بهتر است.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال در مورد وضعیت امید ابراهیمی نیز گفت: با امید امروز جلسه داریم و قطعا تلاش می کنیم با توجه به اینکه مظلومی علاقه خاصی به ابراهیمی دارد او را ظرف امروز و فردا راضی به ماندن کنیم.

نظری جویباری همچنین در خصوص خسرو حیدری گفت: با حیدری صحبت های خوبی را کرده ایم و مطمئن باشید تا پنجشنبه حضور او را در استقلال نهایی می کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات استقلال در مورد حضور نکونام در استقلال نیز گفت: ما افتخار می کنیم که نکونام به استقلال بیاید، او کاپیتان تیم ملی بوده، از بزرگان فوتبال ایران است، اما تا آنجا که من اطلاع دارم در حال حاضر با اوساسونا قرارداد دارد و من نمی دانم که او به استقلال خواهد آمد یا خیر.

وی همچنین در خصوص امیرحسین صادقی نیز گفت: صادقی کاپیتان استقلال است و سالهاست که برای این تیم زحمت کشیده اما در خصوص ماندن یا رفتن او این پرویز مظلومی است که تصمیم می گیرد و من در این مورد هیچ نظری نمی توانم بدهم.

جویباری در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه توان پرداخت پول به بازیکنان جدید را دارد یا خیر، گفت: ما با تمام بازیکنانی که قرارداد می بندیم مبلغی را به آنها پرداخت می کنیم و حتی در تلاش هستیم تا پایان همین هفته و یا اوایل هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان قدیمی را نیز پرداخت کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات استقلال در خصوص وضعیت سید جلال حسینی نیز گفت: من با او جلسه ای نداشتم اما فکر می کنم با یکی دیگر از دوستان صحبت کرده است.

نظری جویباری در پایان و در پاسخ به این سئوال که شهرداری مجددا برای پلمپ باشگاه به اینجا آمده بود، گفت: شهرداری یک روز به ما کمک می کند و یک روز به دنبال پلمپ کردن اینجاست. این ساختمان به نام فدراسیون است، اما استقلال اینجا را خریده و من امیدوارم که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.