رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و مدیرعامل این باشگاه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمشيدی رئيس هیات مديره باشگاه پيكان در خصوص آرای صادره كميته استيناف مبنی بر ابقای پيكان در ليگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در ابتدا بايد از مسئولان كميته استيناف و فدراسيون فوتبال قدردانی می‌کنم كه با توجه به مستندات پرونده با رعايت عدالت، شجاعانه رای خويش را صادر كردند.

وی در ادامه افزود: رای صادره شده به واقع نمايانگر وجود اراده‌اب راسخ در كميته استيناف و فدراسيون فوتبال جهت برقراري عدالت در مجموعه خويش بود.

رئيس هیات مديره باشگاه پيكان با اشاره با تلاش‌های صورت گرفته در باشگاه پيكان جهت احقاق حق خويش تاکید کرد: واقعا جا دارد از طرف خودم و اعضای هیات مديره تشكر ويژه‌ای از محمود شيعی مديرعامل باشگاه داشته باشم.

وی یادآور شد: شیعی در اين مدت تمام تلاش خود را جهت احقاق حقوق حقه باشگاه به كار بست و در مواقعی كه ديگران نسبت به موضوع قطع اميد كردند، با اعتقاد و اميد كامل به حصول نتيجه از هيچ تلاشی کوتاهی نکرد و عاقبت نيز مزد تلاش خود را گرفت.

جمشيدی در پايان گفت: اميدوارم تا با انتخاب سرمربی تيم در كمترين زمان ممكن، تمرينات خود را آغاز كرده و برای حضوری در خور نام ايران خودرو و پيكان در ليگ برتر آماده شويم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.