نابغه فوتبال برزیل فدراسیون فوتبال این کشور را مسئول ناکامی تیم ملی فوتبال کشورش در کوپا آمریکا ۲۰۱۵ دانست.

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «کوبا دباته»، «روماریو دسوزا فاریا» مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال برزیل روز گذشته از مدیران فوتبال این کشور به خاطر ناکامی تیم ملی فوتبال برزیل در کوپا آمریکا ۲۰۱۵ در شیلی به شدت انتقاد کرد.

«روماریو» با انتشار یادداشت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مدیران فدراسیون فوتبال برزیل را مسئولان اصلی آنچه که در کوپا آمریکا رخ داد، دانست و اعلام کرد که این افراد فوتبال برزیل را در تمام سطوح نابود کرده‌اند.

وی ضمن اعلام این که مدیران فوتبالی برزیل در سال‌های اخیر تنها به فکر جیب خود بوده‌اند و تا آنجا که توانسته اند دست به چپاول برده‌اند، ادعا کرد که فوتبال برزیل تاکنون به لطف استعدادهای درخشانش زنده مانده است.

برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۵ با شکست ۵ بر ۴ در مقابل پاراگوئه در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها حذف شد.

این ستاره برزیلی که در سال ۲۰۰۹ با دنیای فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، اظهار داشت که برزیل پیش از این به اندازه دو تیم ملی بازیکن ارزنده داشت اما اکنون تعداد این بازیکنان به یک تیم هم نمی‌رسد و این نتیجه عدم سرمایه‌گذاری و مدیریت غلط است.

«روماریو» در ادامه «مارکو پلو دل نرو» رئیس فدراسیون فوتبال برزیل را به خاطر عدم سفر به شیلی متهم و ادعا کرد که وی به علت ترس از بازداشت شدن در خارج از کشور به شیلی سفر نکرده است.

وی افزود که اگر فدراسیون فوتبال برزیل دپارتمان قضایی قوی‌تری داشت «نیمار داسیلوا» مهاجم تیم ملی این کشور متحمل چنین محرومیت سنگینی نمی‌شد چرا که وی به حمایت قانونی بیشتری نیاز داشت.

«نیمار» از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به علت دریافت دو کارت زرد و یک کارت قرمز در دو بازی به مدت ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.