‌مدیر تیم سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: چند بازیکن خارجی مدنظر داریم، ضمن اینکه یک بازیکن برزیلی و دروازه‌بانی اوکراینی به احتمال زیاد به سیاه‌جامگان می‌پیوندند.

سعید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص پیوستن رضا عنایتی به سیاه جامگان اظهار کرد: قطعا رضا عنایتی به واسطه کارنامه درخشانی که دارد هواخواهان زیادی دارد، تا دیروز که وی با استقلال قرارداد داشت و امکان صحبت با وی وجود نداشت اما با توجه به آزاد شدن وی با خطیبی صحبت می‌کنیم و در صورت اعلام نیاز خطیبی، پیشنهاد خود را به رضا عنایتی ارائه می‌کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی توسط باشگاه سیاه‌جامگان نیز تصریح کرد: با یک بازیکن برزیلی به توافق نهایی دست یافته‌ایم اما از ارائه رزومه وی تا زمان ثبت قرارداد ترجیح می‌دهیم خودداری کنیم، ضمن اینکه دروازه‌بان اوکراینی مدنظر تیم ما نیز باید مورد تحقیق بیشتر قرار گیرد و بعد از دیدن چند بازی از وی اگر راضی باشیم، وی جذب خواهد شد.

رمضانی همچنین در خصوص جدایی هادی خیری و مرتضی فلاحتی نیز افزود: با وجود اینکه این دو بازیکن در لیست خطیبی بودند و چند روزی هم با تیم در تهران تمرین کردند، اما سر عدد و رقم به توافق نرسیدیم و ترجیح باشگاه بر این بود که جلوی پیشرفت بازیکن را نگیریم، به همین دلیل این دو بازیکن از جمع ما جدا شدند.

مدیر تیم سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: امین عباسی و سالار افراسیابی نیز به واسطه مصدومیت به مشهد برگشتند تا پس از آنکه دوباره به سلامت کامل رسیدند، به اردوی ما در سرعین اضافه شوند. با فرزاد زامهران هم به توافق لازمه دست یافتیم و قرارداد امضا شده‌است.

مدیر تیم سیاه‌جامگان ابومسلم در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازیکنان بزرگ هم هستیم اما تا زمانی‌که به مرحله ثبت قرارداد نرسیدیم نمی‌توانیم نام آنان را اعلام کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.