مدافع جوان شیاطین از تمدید قراردادش با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیل جونز ۲۳ ساله که در سال ۲۰۱۱ اولین بازی‌اش را برای منچستریونایتد انجام داد و با این تیم در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد, قراردادی چهار ساله با قابلیت تمدید برای یک سال اضافه‌تر با شیاطین سرخ به امضا رساند. به این ترتیب این مدافع تا ماه ژوئن ۲۰۱۹ خود را به شیاطین سرخ متعهد کرد.

لوئیز فن‌خال در تمجید از مدافع تیمش اظهار داشت: از اینکه جونز قراردادش را تمدید کرد، خوشحالیم. او فوتبالیست مستعد و باتجربه‌ای است که می‌تواند در چندین پست مختلف بازی کند. فیل مدافع جوانی است که همیشه در حال پیشرفت است. این بازیکن فصل اخیر چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد, هرچند در همان دوره هم تحت‌تأثیر رفتار و حرفه‌ای‌گری او قرار گرفتم.

جونز هم که تاکنون ۱۲۸ بازی برای سرخپوشان منچستر انجام داده، عنوان کرد: از اینکه قرارداد جدیدی را با منچستریونایتد به امضا رساندم، خوشحالم. تاکنون از حضورم در اولدترافورد لذت برده‌ام و می‌خواهم به پیشرفتم به عنوان بازیکن ادامه دهم. من عضو باشگاه بزرگ منچستریونایتد هستم و بی‌صبرانه برای شروع فصل جدید انتظار می‌کشم. مایلم از لوئیز فن‌خال، کادرفنی و هواداران به خاطر حمایت مستمرشان تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.