معاون همگانی معاونت ورزش دانشگاه آزاد گفت: در زمان دبیرکلی‌ من در فدراسیون همه چیز حساب و کتاب داشت و بررسی نامه‌ها دو ـ سه روز بیشتر طول نمی‌کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا پهلوان در نشست خبری معاون همگانی معاونت ورزش دانشگاه آزاد گفت: امسال حدود ۲۷ رشته ورزشی را به صورت قهرمانی برگزار کردیم که ۸ رشته بانوان و ۱۷ رشته بانوان بود. و ۱۲ هزار نفر درگیر این مسابقات هستند که این عدد در سطح واحدهای استانی به ۲۵۰ هزار دانشجو می‌رسد .

وی ادامه داد: در رشته‌های گروهی تیم‌ها را به سه گروه تقسیم کرده‌ایم که به ۵ رشته تیمی آقایان و ۳ رشته تیمی بانوان این موضوع اختصاص پیدا می‌کند تا بتوانیم در بین دانشجویان انگیزه کافی به وجود بیاوریم.

وی گفت: در مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان کمیته فنی را تشکیل دادیم تا از بین همین دانشجویان استعدادهای مناسبی را کشف کرده و بتوانیم باز همین ابتدا در مسابقات دانشجویی استفاده کرده و آنها را به رده ملی تزریق کنیم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اینکه آیا در زمان وی کشوی جادویی وجود داشت یا خیر،‌گفت: همین نظمی که در دانشگاه می‌بینید را با حضور دادکان در فدراسیون داشتیم و همه چیز حساب و کتاب داشت و بعید است در آن زمان نامه‌ها بیشتر از دو سه روز طول کشیده باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.