رئیس کمیته مسابقات سازمان می‌گوید که برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار پلی‌آف لیگ برتر تابع قانون هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان در خصوص رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره باشگاه راه‌آهن که باعث می‌شود این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرده و پیکان دوباره لیگ برتری شود، گفت: تا به این لحظه نامه‌ای از فدراسیون فوتبال به ما ارجاع نشده که مبنی بر سقوط راه‌آهن یا صعود پیکان به لیگ برتر باشد.

وی ادامه داد: هر اتفاقی رخ دهد، ما تابع قانون هستیم و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، باید کتباً به ما اعلام شود. همانطور هم که گفتم تا به این لحظه حکم کمیته استیناف از فدراسیون فوتبال به دست ما نرسیده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا با این شرایط برنامه‌های لیگ برای فصل آینده به هم نمی‌خورد، اظهار داشت: نه، ما در برنامه‌های خود تغییری ایجاد نمی‌کنیم و طبق اعلام قبلی ۲۲ تیر‌ماه قرعه‌کشی انجام می‌شود و طبق برنامه نیز لیگ را آغاز می‌کنیم.

بهروان در خصوص اینکه علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف اعلام کرده طبق رأی راه‌آهن سقوط می‌کند و پیکان لیگ برتر می‌ماند، گفت: این هم مسئله‌ای است که باید مکتوب از ما خواسته شود اما با این وضعیت دیدار پلی‌آف برگزار نمی‌شود، مگر اینکه از ما چنین مسئله‌ای را بخواهند. اگر نیاز باشد دیدار پلی‌آف را دوباره برگزار کنیم، مسئولان ذی‌ربط باید از ما بخواهند.

وی در خصوص اینکه بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن نسبت به حق و حقوق خود معترض هستند و این مسئله چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم حق و حقوق آنها چه می‌شود چون این مسئله مربوط به دادستانی تهران است. آنها باید اظهار نظر کنند و وظیفه سازمان لیگ نیست به حق و حقوق بازیکنان رسیدگی کند.

بهروان همچنین درباره اینکه آیا مهدی تاج عصبی بوده یا نه گفت: من صبح امروز تاج را دیدم اما عصبانیتی در او مشاهده نکردم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که با توجه به دیر اضافه شدن پیکان به لیگ برتر آیا فرصتی به این باشگاه داده خواهد شد تا در نقل‌وانتقالات شرکت کند، اظهار داشت: این موضوع را باید در سازمان لیگ بررسی کنیم و اگر تصمیم چنین تصمیمی گرفته شد، فرصت ویژه‌ای در نقل‌وانتقالات به باشگاه پیکان داده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.