مذاکرات اولیه مسئولان باشگاه پدیده مشهد با حقیقی بی‌نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم پدیده از ابتدای هفته جاری آغاز شد و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان فصل پیش خود هستند تا قرارداد آنها را تمدید کنند.

رضا حقیقی یکی از نفراتی است که علیرضا مرزبان خواستار تمدید قرارداد او شده است اما مذاکرات اولیه مسئولان باشگاه پدیده با این بازیکن بی‌نتیجه مانده است. قرار است این مذاکرات عصر امروز (سه‌شنبه) ادامه پیدا کند و احتمال اینکه دو طرف به توافق نهایی برسند کم است، چرا که اختلاف مالی بین آنها زیاد است.

* محمد غلامی، محمدمهدی نظری و میلاد غریبی عصر امروز به مشهد خواهند رسید تا برای تمدید قراردادشان با مسئولان باشگاه پدیده مذاکره کنند.

* فاخ مربی آلمانی مدنظر مرزبان برای کار در کادر فنی تیم پدیده قرار است پنجشنبه شب به تهران رسیده و صبح روز جمعه نیز عازم مشهد شود.

*  علیرضا مرزبان در حال مذاکره با توماس هسلر است تا او را متقاعد کند که دوباره با یکدیگر در کادرفنی تیم پدیده همکاری داشته باشند.

* محل تمرینات تیم پدیده از زمین دانشکده فردوسی به زمین کارگران مشهد انتقال پیدا کرد. البته این جابه‌جایی مقطعی است و قرار است به زودی باشگاه پدیده قرارداد جدیدی را با مسئولان دانشکده فردوسی امضا کند.

* تیم فوتبال پدیده مشهد بعد از تکمیل شدن نفراتش اردویی را در کشور ترکیه و نزدیکی شهر استانبول برپا خواهد کرد.

* از جمع بازیکنان خارجی فصل قبل تیم پدیده، فقط ایگور پراهیچ در این تیم ماندنی خواهد شد. قرار است دو بازیکن خارجی در فصل نقل‌وانتقالات به این تیم بپیوندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.