چند بازیکن تیم فوتسال بانوان پرسپولیس به همراه سرمربی تیم از باشگاه پرسپولیس به دلیل مطالباتشان شکایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اعتراض بانوان فوتبالیست استقلال و تجمع آنها مقابل باشگاه، عصر روز دوشنبه بازیکنان فوتسال پرسپولیس مقابل باشگاه تجمع کردند.

فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با فارس درباره اعتراضشان گفت: قبل از اینکه مقابل باشگاه جمع شویم به فدراسیون رفتیم و از این باشگاه شکایت کردیم. البته روز گذشته دومین جلسه کمیته انضباطی بود که متاسفانه هیچ نماینده‌ای از باشگاه حاضر نشد.

وی افزود: وقتی فهمیدیم عصر جلسه هیات مدیره است به همراه بازیکنان دیگر به باشگاه رفتیم. کنار آسانسور کاشانی را دیدم. وی متوجه شد ما به خاطر طلب‌هایمان مقابل باشگاه جمع شده‌ایم، اما وقتی توضیحاتی را دادم وی بدون هیچ کلمه‌ای از پله‌ها بالا رفت.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس با اشاره به علاقه بازیکنان به این باشگاه، اظهار داشت: تا حالا چون پرسپولیس را دوست داشتیم کاری نکردیم. حتی مسئولان باشگاه گفتند ۲۰-۳۰ درصد از مبلغ قرارداد ما را کم می‌کنند بعد پول ما را می‌دهند که قبول کردیم، اما بازهم هیچ پولی ندادند.

کریمی افزود: مدیر مالی باشگاه را دیدیم، به ما گفت در باشگاه پول هست نامه‌ای تنظیم کنید تا به این موضوع رسیدگی کنیم. تمام پولی که بازیکنان و کادر از باشگاه طلب دارند ۱۵۹ میلیون تومان است. حتی یکی از بازیکنان ۳ میلیون طلب دارد، اما هزینه‌هایی که برای رفت و آمد و تجمع مقابل باشگاه می‌دهیم بیشتر است! ما بارها اعتراض کردیم و رسانه‌ها نیز آن را پوشش دادند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.