هافبک جدید تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید که پیشنهادهای به مراتب بالاتری داشته اما به دلیل مدیریت قوی این باشگاه و داشتن آرامش به نفت آمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی مومنی در خصوص حضورش در تیم فوتبال نفت تهران به سایت این باشگاه گفت: تقریباً از تمام تیم‌های بالای جدول پیشنهاد داشتم و حتی بعضی از آنها پیشنهاداتی به مراتب بالاتر از نفت تهران ارائه کرده بودند اما وجود مدیریت قوی در این باشگاه و آرامشی که در مجموعه نفت وجود دارد مرا مجاب کرد که این فصل پیراهن این تیم را به تن کنم.

وی درباره همکاری با علیرضا منصوریان در این فصل، اظهار داشت: از سبک کاری منصوریان در سال گذشته تعریف زیادی شنیده‌ام. با دیدن بازی‌های نفت هم به این نتیجه رسیدم که تاکتیک به کار گرفته شده در این تیم دقیقاً با نحوه بازی من تطابق دارد. به همین دلیل احساس می‌کنم امسال سال موفقی را با نفت خواهم داشت.

هافبک جدید تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: خیلی خوشحالم که امسال این فرصت نصیبم شد تا بتوانم از نزدیک در خدمت منصوریان باشم. امیدوارم بتوانم با ارائه بازی‌های خوب در ترکیب تیم نفت، بازیکنی مفید و موثری باشم.

مومنی در خصوص اهدافی که این فصل با تیم نفت دنبال خواهد کرد، گفت: مطمئناً پوشیدن پیراهن تیم ملی یکی از اهداف من است. البته امسال افتخار دعوت شدن به تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش را به دست آوردم اما به دلیل همزمانی بازی پلی‌آف لیگ برتر با اردوی تیم ملی در ازبکستان، نتوانستم در لیست نهایی سرمربی تیم ملی قرار بگیرم. مطمئناً امسال نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.