رضا عنایتی از باشگاه استقلال جدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا عنایتی امروز برای اینکه تکلیفش را با استقلال روشن کند به دفتر این باشگاه رفت. او پس از حضور در باشگاه گفت: «جلسه ما ۱۰ دقیقه هم طول نکشید. باید از استقلال جدا شوم و برای تیم آرزوی موفقیت دارم. از تیم محبوبم جدا شدم اما مثل یک هوادار پشت استقلال خواهم بود و از تیم حمایت می کنم. فوتبال حرفه ای همین است. من در تفکرات پرویز مظلومی جایی نداشتم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل جدایی اش حضور مهدی رحمتی است؟ گفت: «فکر نمی کنم این طوری باشد. این ها گمانه زنی هستند. این اتفاقی بود که افتاد. صلاح من این بود که در استقلال نباشم. بهتر بود مظلومی در بدو ورودش به استقلال فهرست بازیکنان مورد نظر را اعلام می کرد. من این چند روز بلاتکلیف بودم. اعصابم خرد شده بود. اما الان که تکلیفم را می دانم حالم بهتر است.»

عنایتی درباره اینکه قصد داشت با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند گفت: «من بعد از پنج سال و در شرایطی که تیم وضعیت سختی داشت به استقلال برگشتم. قول داده بودم با پیراهن تیم محبوبم خداحافظی کنم. اما شرایط مهیا نشد. باید همین جا از هواداران استقلال خداحافظی کنم. سال آینده آخرین فصل فوتبالی من است. چند پیشنهاد هم دارم که باید آن ها را بررسی کنم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )