خسرو حیدری ستاره محبوب استقلالی ها می گوید اشتباه هم تیمی هایش در دربی معروف سال ۸۹ باعث شده تا یکی مثل ایمون زاید این طور برای آبی ها کری بخواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خسرو حیدری یکی از قدیمی های استقلال است که حرف های ایمون زاید را توهین به استقلالی ها می داند. او که به کافه خبر آمده بود البته خودشان را دلیل چنین اتفاقی می داند و می گوید: «واقعا اشتباه از خودمان بود. زاید بازیکن خوبی نبود اما ما اسمش را ماندگار کردیم. اشتباهات تیم ما در آن دربی معروف این طور بزرگش کرد. ما در یک فاصله کم، مسابقه ای که باید در آن حریف را ۶ تایی می کردیم، خراب کردیم. من بازی را از تلویزیون می دیدم. وقتی که ۲ بر صفر جلو بودیم، می ترسیدم، چون ۲ گل تیم را بی انگیزه می کند و به نظرم خطرناک تر از یک بر صفر است!»

خسرو ادامه داد: «معمولا در دربی ها کسی که کاری می کند تا ابد در یادها می ماند. گلزن های دربی یا حتی آنهایی که گل نمی زنند اما دعوا می کنند از یادها نمی روند. ایمون زاید بازیکن خوبی نبود اما آن روز ، روز شانسش شد و با گل هایی که روی اشتباه بچه های ما زد، نامش ماند. البته این حرف ها را که در مصاحبه آخرش خواندم بیشتر یک مسئله شخصی بوده. به هر حال آقای مظلومی به دلایل فنی در آلومینیوم هرمزگان سبک بازی ایمون را نپسندیده و او را بازی نداده است، به نظرم او حرف های خوبی نزده است.»

مشروح کامل این گفت و گوی خواندنی را در خبرورزشی بخوانید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )