قائم مقام باشگاه پرسپولیس در جلسه مشترک با معاون وزیر ورزش و جوانان و هیات مدیره جدید این باشگاه گزارشی ارائه کرد و به وی اعلام شد به کارش ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست مشترک نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امور پرسپولیس و استقلال با محمد حسین نژادفلاح و هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در دفتر کار نصرالله سجادی برگزار شد.

در این جلسه مباحثی از سوی سجادی درباره انتخاب اعضای هیأت مدیره و وضعیت باشگاه پرسپولیس و همچنین تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح شد. در ادامه، محمدحسین نژادفلاح گزارشی از عملکرد خود در چهار ماه گذشته را ارائه کرده و همچنین در مورد نقل و انتقالات و مسائل پیش رو توضیحاتی داد.

نژادفلاح درباره این جلسه گفت: گزارشی از اقدامات انجام شده را به آقای سجادی معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیأت مدیره جدید ارائه کردم و در این گزارش بیشتر درباره بازگشت آقای برانکو، آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس و همچنین نقل و انتقالات و نیازهای مالی باشگاه و تیم برای فصل جدید و مقطع کنونی توضیحاتی داده و اعضای حاضر در جلسه را در جریان مسائل پیش رو گذاشتم.

وی افزود: در این جلسه مباحثی از سوی آقای سجادی و اعضای محترم هیأت مدیره مطرح شد و آقای سجادی در حضور اعضای هیأت مدیره از بنده خواستند به فعالیت خود در باشگاه ادامه داده و برای پیشبرد امور، فعالیت کرده و بنده نیز هم اکنون در باشگاه پرسپولیس هستم و تلاش می‌کنم برنامه‌هایی که در دست اقدام داشتیم را انجام دهیم. در مقطع کنونی اولویت و دغدغه اصلی ما امور نقل و انتقالات و آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید خواهد بود.

نژادفلاح در پایان گفت: برانکو بامداد جمعه به ایران باز می‌گردد و بر اساس برنامه اعلام شده تمرینات پرسپولیس از اول هفته آینده آغاز خواهد شد. بنده جلساتی با بازیکنان فصل گذشته برگزار کرده و باز هم با بازیکنان صحبت خواهیم کرد و انشاا... پرسپولیس برای فصل جدید استارت خواهد زد. در جلسه امروز تمامی اعضای جدید هیات مدیره حضور داشته و درباره مسائل مختلف به گفتکو و تبادل نظر پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.