هافبک تیم ملی گفت: ما نماینده ۷۰ میلیون ایرانی هستیم اما بازیچه یکسری افراد شده‌ایم و به خاطر کوتاهی یکسری افراد الان با اشخاصی که در فرودگاه معطلیم.

مسعود شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد معطلی ملی‌‌پوشان در فرودگاه مهرآباد گفت: دیگر زشت‌تر از این نمی‌شود. باید کفاشیان و هر مسئول دیگری که در این مورد کوتاهی کرده‌‌اند از مردم و تیم ملی عذرخواهی کنند ما نماینده ۷۰ میلیون ایرانی هستیم اما بازیچه یکسری افراد شده‌ایم و به خاطر کوتاهی یکسری افراد الان با اشخاصی که در فرودگاه معطلیم.

وی ادامه داد: برای تیم ملی حداقل امکانات فراهم است و الان بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران روی زمین نشسته‌‌اند مگر می‌شود چنین اتفاقی بیفتد و با تیم ملی فوتبال یک کشور اینطور برخورد شود.

شجاعی گفت: مسئولان ورزش با این حرکت نشان دادند دوست ندارند کی‌روش در ایران به کار خود ادامه دهد و نشان دادند نمی‌خواهند این تیم دوباره با کی‌روش به جام جهانی برسد اما چه بهتر بود که از قبل این موضوع را اعلام می کردند که کی‌روش را نمی‌‌خواهند تا قراردادش دیگر ادامه پیدا نکند اما با این رفتارها فقط باعث آزار و اذیت یک تیم که امید ۷۰ میلیون ایرانی است شده‌اند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: با حداقل امکانات تمرین می‌کنیم و اردوها را برگزار می‌کنیم. دوست دارم مردم این واقعیات را بدانند چرا که اتفاقاتی که امروز در فروگاه افتاده شرم‌آور است و هر کسی مسئول این اتفاقات است باید بازخواست شود.

شجاعی تأکید کرد: مگر می‌شود کشوری که این همه پول و منابع طبیعی دارد تیم ملی کشورش برای نوشیدنی دچار مشکل باشد. الان که موقع حمایت است به بهانه اینکه فدراسیون صد میلیون تومان نداده است اجازه پرواز نمی‌دهند.

شجاعی یادآور شد: با عنوان بازیکنی که سال‌ها در تیم ملی بوده هیچ وقت فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد و بازیکنان اینچنین در فرودگاه سرگردان شوند.

هافبک تیم ملی گفت:‌این همه پولی که در ورزش و فوتبال می‌آید خرج چه می‌شود و به کجا می‌رود؟ امیدوارم مسئولان فدراسیون و ورزش کشور پاسخگوی اتفاقات امروز باشند.

شجاعی در پاسخ به این سوال که گویا این شرکت هواپیمایی به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال پولی به آنها پرداخت نکرده، اجازه پرواز نداده است، گفت:‌هر روز حرف از حمایت از تیم ملی می‌شود و همایش می‌گذارند و این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند اما وقتی باید حمایت واقعی انجام شود نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. فقط وقتی تیم ملی راهی جام جهانی می‌شود همه ارگان‌ها خود را به تیم ملی می‌چسبانند تا با این تیم عکس بگیرند و تبلیغات کنند اما در حال حاضر که باید حمایت واقعی انجام شود به بهانه مشکلات مالی اینچنین تیم ملی را آزار و اذیت می‌کنند.

وی در پایان گفت: واقعا این اتفاقات زشت و شرم‌آور است و هیچ زمان انتظار نداشتم با تیم ملی اینطور برخورد شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )