سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در ۱۰ هفته ابتدایی جز تیم های در حال سقوط بودیم اما با برد استقلال اوج گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل محمدی یکی از مهمانان برنامه نود این هفته (دوشنبه ۱۱ خرداد) در خصوص قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار داشت:محمدی: ما فصل را خوب شروع نکردیم با وجود فوتبال خوبی که ارائه میکردیم در ضربات آخر بی‌ دقت بودیم و همین موضوع باعث شد نتایج خوبی در هفته های ابتدایی کسب نکنیم.

وی ادامه داد: شرایط به قدری ببد پیشرفت که  در ۱۰ هفته اول  ذوب‌ آهن یکی از تیمهای در حال سقوط  بود. از هفته دهم که مقابل استقلال تهران به پیروزی رسیدیم اعتماد به نفس به تیم بازگشت و بازیکنان تیم به خودباوری رسیده و هماهنگی بیشتری به دست آوردیم که باعث شد روند روبه‌رشد را تا آخر فصل حفظ کرده و به شکل خوبی ادامه دهیم. در این روند حتی یک خلل کوچکی هم به میان نیامد.

سرمربی  ذوب‌ آهن خاطرنشان کرد: ما در نیم‌ فصل دوم تنها یک باخت مقابل تراکتورسازی تجربه کردیم و موفق شدیم به ۱۰ پیروزی برسیم. ضمن اینکه قبل از بازی با این تیم هم ۲ برد کسب کرده بودیم. باید بگویم خدا به ما لطف کرد تا توانستیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. اعتراف می‌ کنم خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم در لیگ برتر در جمع ۴ تیم نهایی قرار بگیریم. اراده قوی و آهنین در بچه‌های تیم باعث شد تا بازی به بازی بهتر شویم و این روند روبه رشد تا انتهای لیگ حفظ کنیم. در بازی امروز هم مقابل نفت بازی پایاپای داشتیم و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم تا مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. البته تنها حساسیت بازی امروز این بود که تیم بازنده راهی پلی اف لیگ قهرمانان آسیا می شد.

گل‌ محمدی درباره هزینه‌های تیمش در فصلی که گذشت، افزود: ذوب‌آهن در این فصل در حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیارد تومان هزینه کرده است و در حدود ۷۰ درصد مبالغ به بازیکنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: وقتی وارد باشگاه ذوب آهن شدم تازه فهمیدم که خیلی بهتر از آن چیزی است که شنیده‌ام. همه چیز سر جای خودش است و همه یک حرف می‌زنند و آن هم اعتلای نام ذوب آهن است. در اینجا لازم می دانم از همه عوامل باشگاه، هواداران ذوب آهن و حتی هواداران پرسپولیس که در فینال جام حذفی از ما حمایت کردند تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.