گزارش پخش شده در برنامه ۹۰ مشخص کرد که استقلال و پرسپولیس ناکارآمدترین تیم‌های لیگ چهاردهم بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ آخرین برنامه ۹۰ پس از پایان لیگ چهاردهم شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته‌ پرداخت.

سوال نظرسنجی این برنامه به انتخاب بهترین گل لیگ چهاردهم اختصاص داشت که مخاطبان برنامه ۶ گزینه حسین بادامکی،‌ فرزاد حاتمی، غلامررضا رضایی، سروش رفیعی، فرید کریمی و میلاد میداودی را پیش‌رو داشتند.

*این فیلم را ببینید.

پس از آن گزارشی از جدال تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد و به معطلی ۳ ساعته پرسپولیسی‌ها در فرودگاه شهر ریاض و شکست ۳ بر صفر قرمزپوشان مقابل الهلال اشاره شد.

*این فیلم را ببینید.

گزارشی از جوان گرایی در تیم ملی و باشگاه‌های فوتبال کشورمان پرداخته شد و اشاره شد که ۲۳ بازیکن دعوت شده به تیم ملی باعث شده است که میانگین سنی تیم ملی به زیر ۲۶ سال رسیده است.

مربیانی که بیشترین سهم را در حضور بازیکنان جوان در لیگ برتر را داشتند که در صدر آن‌ها جلالی سرمربی سایپا قرار دارد.

در ادامه گزارشی از تیم فوتبال نفت پخش شد که این تیم موفق شد با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یافت و این در شرایطی بود که این تیم ۴ سال پیش نزدیک بود به استان مرکزی واگذار شود.

*این فیلم را ببینید.

 

ارتباطی تلفنی با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال برقرار شد.

تاج درباره اینکه آیا امکان ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر وجود دارد، گفت: لیگ ما در حال حاضر قابلیت ۱۸ تیمی شدن ندارد. نه از بابت زمین، ورزشگاه، امکانات و ... چنین امکانی وجود ندارد.

وی گفت که ۱۸ تیمی شدن لیگ دسته اول به نفع فوتبال ایران است.

تاج در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که تیم‌های لیگ برتر می‌توانند تیم «ب» داشته باشند و از این تیم‌ها بازیکن به تیم اصلی خود در جریان مسابقات اضافه کنند و اگر بازیکنی عملکرد نانمناسب داشته باشد آن را به تیم «ب» منتقل کنند.

رئیس سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات بازیکنان از تیم اصلی به تیم «ب» را هفته دهم، نیم فصل و هفته بیست و یکم عنوان کرد.

تاج درباره امکان برگزاری سوپرجام فوتبال ایران میان قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی گفت: چنین تصمیمی دارد و احتمال برگزاری سوپرجام فوتبال ایران وجود دارد.

*این فیلم را ببینید.

در ادامه گزارشی از برترین خریدهای لیگ برتر پخش شد و آلویس نانگ مهاجم کامرونی سابق لوانته با مبلغی به ارزش ۸۱۵ میلیون تومان به فولاد پیوست که برترین خرید لیگ برتر به شمار می‌رود.

*این فیلم را ببینید.

گزارشی از اتفاقات اخیر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و دستگیری برخی از اعضای ارشد فیفا اشاره شد.

در ادامه باز هم انتخاب بلاتر ۷۹ ساله برای پنجمین بار به تصویر کشیده شد.

*این فیلم را ببینید.

در ادامه گزارشی از بحث ثبانی در لیگ دسته اول پخش شد.

امیررضا سیف الدینی مدیرعامل باشگاه مس کرمان و صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی قائم شهر روی خط تلفنی برنامه ۹۰ آمدند و در این باره به صحبت پرداختند.

ادامه دارد........

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.