ستاره قدیمی بارسلونا گفت: بارسا دنبال سومین قهرمانی و تاریخ‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری فارس ژاوی، هافبک ۳۵ ساله و معروف بارسلونا صاحب یک جام دیگر در فصل جاری شد. او در روز وداع با آبی‌و‌اناری‌پوشان و هواداران پرشورش، فاتح جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) با کسب برد ۳ بر یک مقابل بیلبائو (بازی شنبه شب) شد.

وی در گفت‌وگویی با نشریه کیکر آلمان اظهارداشت: بعد از قهرمانی کوپا دل‌ری، حالا بارسا دنبال سومین قهرمانی فصل می‌گردد و می‌خواهد با فتح لیگ قهرمانان اروپا تاریخ‌ساز شود.

ژاوی که قراراست بزودی پیراهن تیم السد قطر را به تن کند، در این مصاحبه به مواردی اینچنین به اختصار اشاره کرد:

*آقای ژاوی، در آخرین حضورتان با پیراهن بارسا در نیوکمپ چه احساسی داشتید؟

از آخرین حضورم سعی کردم نهایت لذت را ببرم. حالا از این که برنده شدیم و یک جام دیگر را با بارسا گرفتم، بسیار خوشحالم. بازی فوق‌العاده‌ خوبی انجام دادیم. اتلتیک خوب بازی را شروع کرد. اما بارسا هم در فرمی مطلوب قراردارد. کسب دو جام در فصل جاری، آن هم تا به این لحظه خود تایید‌کننده این موضوع است. دو جامی که با شایستگی تمام کسب کردیم.

*حالا هم می‌خواهید پایان کارتان در فصل جاری با کسب ۳ جام باشد؟

بله. فقط من دنبال ۳ جام نیستم. کل بارسا دنبال سومین قهرمانی می‌گردد.

*فکر می‌کنید در نبرد با یوونتوس یعنی فینال لیگ قهرمانان، به هدفی که دارید، می رسید؟

بله. حتما. از نظر روحی و جسمانی در اوج آمادگی قرارداریم. حتی با قهرمانی کوپا دل‌ری، روحیه‌مان بالاتر هم رفت. واقعا کسب چنین جامی راحت نبود.اما دیدید که به آن رسیدیم و جام قهرمانی را در دست گرفتیم.

* برای این منظور بارسا بیش از همه مرهون لیونل مسی و داشتن تیمی فوق‌العاده است.

گل اولی که مسی زد، خود بیانگر خیلی چیزها است. این که او چه بازیکن استثنایی است.اگر به انتخاب من باشد،‌می‌گویم او بهترین بازیکن تمام ادوار جهان است.

*لوئیس انریکه، سرمربی تیم چه سهمی در موفقیت حاصل شده داشت؟

باید از کاری که برای بارسا انجام داد، تعریف کنم. او واقعا تیم را به خوبی در خلال فصل هدایت کرد.انریکه می‌خواهد مثل ما با کسب سومین جام تاریخ ساز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.