علی منصوریان از استقلالی‌هایی که به ورزشگاه تختی رفتند تا نفت را تشویق کنند تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران درباره نایب قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: «من تبریك می گویم به فوتبال ایران و به این هواداری كه كمتر كسی فكر می‌كرد برای بازی ذوب‌آهن و نفت بیاید. امروز افتخار می‌كنیم ۶-۷ هزار نفر برای نفت می‌آید استادیوم. دست تك تك آن‌ها را می‌بوسم علی الخصوص استقلالی‌هایی كه آمدند و كمك كردند. به یحیی تبریك می‌گویم. این افتخار فوتبال ایران است كه كلكسیونی از بازیكنان تیم امید كه آینده های فوتبال ما هستند در زمین بودند و نقش آفرینی كردند.»

او ادامه داد: «در سه جام مدعی بودیم در حالی كه كسی فكرش را نمی كرد.به باشگاه و كادر فنی تشكر می كنم. برنده واقعی هوادار بود كه لذت برد. به یحیی تبریك می‌گویم. البته زمان بازی می‌توانست بهتر باشد. ما ۹ بازی بیشتر از بقیه انجام دادیم. ۹ تا ۵ روز می شود ۴۵ روز. نیم فصل دوم ذوب آهن خوب شروع كرد. ما هنوز به آن پایان نتوانستیم برسیم در جام حذفی. امیدوارم نفت در جام باشگاه های آسیا موفق شود.»

منصوریان در پاسخ به این سوال كه در نفت می مانی یا به استقلال می‌روی؟ گفت: «تنها چیزی كه فكر می كنم این است كه بروم داخل رختكن به بچه ها تبریك بگویم. یحیی از هواداران پرسپولیس تشكر می كند و من از هواداران استقلال كه به ورزشگاه آمدند. ابتدای فصل ۷ ستاره تیم ما رفت ولی باشگاه به من اعتماد كرد. تیم را به فرمی رساندم. الان احتیاج به دو سه روز ریكاوری دارم. تمركز كنم كه بتوانیم به لحاظ روحی برگردیم به شرایط عادی. چه اینجا باشم چه نباشم، فصل بعد را زود شروع می كنیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.