سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد این برای فوتبال ایران یک افتخار بزرگ است که امروز کلکسیونی از بازیکنان امید که آینده‌سازان فوتبال کشور هستند، در زمین بازی نقش آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جام حذفی، در مورد از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ و جام حذفی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من به فوتبال ایران تبریک می‌گویم، همچنین هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند زیرا کمتر کسی فکر می‌کرد برای ذوب‌آهن و نفت تهران این تعداد تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

وی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کند ۶-۷ هزار تماشاگر تنها برای حمایت از نفت تهران به ورزشگاه آمدند، افزود: باید از تمام استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها هم که در این فصل به تیم نفت در لیگ و آسیا کمک کردند، تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تبریک به یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: این برای فوتبال ایران یک افتخار بزرگ است که امروز کلکسیونی از بازیکنان امید که آینده‌سازان فوتبال کشور هستند، در زمین بازی نقش آفرینی کردند. البته هیچکس در ابتدای فصل فکر نمی‌کرد تیم نفت مدعی قهرمانی در ۳ جام باشد که با تلاش بازیکنان و مدیریت حرفه‌ای باشگاه، این موفقیت بدست آمد.

وی با بیان اینکه برنده واقعی هواداران هستند، تصریح کرد: در این مدت ما ۹ بازی بیشتر از سایر تیم‌ها انجام دادیم، آنهم درحالیکه زمان ریکاوری‌مان کم بود.

منصوریان صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: تیم نفت در نیم فصل دوم بسیار خوب بود اما در پایان نتوانستیم قهرمان شویم، هرچند امیدواریم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال استقلال تهران در فصل آینده است، تصریح کرد: تنها چیزی که امروز به آن فکر می‌کنم این است که به رختکن بروم و به بازیکنان تبریک بگویم. من استقلالی هستم و یحیی پرسپولیس که با این تیم‌ها زندگی کرده‌ایم اما من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران همچنین گفت: روز هفتم خردادماه سال پیش درحالی هدایت تیم را برعهده گرفتم که ۷ بازیکن ستاره نفت از این تیم جدا شدند. در آن شرایط کمتر کسی فکر می‌کرد که نفت در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. امروز هم دو سه روز ریکاوری کنیم زیرا چه باشم و چه نباشم نفت باید فصل را خیلی زود آغاز کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )