میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در گفت و گویی چالشی به سوالات ما پاسخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او هم جزو کسانی بود که در طول فصل بارها و بارها به دفاع از قلعه نویی پرداخت ولی حالا به نظر می رسد کمی از مواضع خود عقب کشیده است.

آقای ماجدی چرا در سفرهای استقلال بیشتر از ۴۰ نفر کنار تیم بودند؟ آقای معینی از اعضای هیات مدیره به خاطر این شدیدا از شما انتقاد کرده است.

بنده مدیر تیم هستم. در واقع مجری دستورات مدیرعامل. ما قبل از سفرها، اسامی نفرات را به آقای نظری جویباری می دادیم که ایشان امضا می کرد و سپس به آقای افشارزاده می رسید. او هم تائید می کرد تا بلیت بگیرند. مگر می شود مثلا ما سفر رفته باشیم و ناگهان در آنجا ۲۰ نفر اضافه شود و مسولان در جریان نباشند؟ آنها از روز اول در جریان بودند چرا الان این حرف ها را می زنند؟

قبول دارید این کار درست نیست؟ یعنی استاندارد نیست که آدم های اضافه همراه تیم باشند؟

من یک سوال دارم. شما مربی را با اختیار تام آورده اید. کادر فنی، پزشکی و تدارکات تیم ۱۶ نفر است. (سپس اسم هر ۱۶ نفر را می گوید) شما می توانستید قبل از فصل به سرمربی بگوئید تعداد نفرات را کم کن ولی وقتی قرارداد بسته ای، معلوم است که کنار تیم ها هستند. ما علاوه بر این ۱۶ نفر، ۲۴ بازیکن هم همراه تیم می بریم. ما در کیش ۴۰ نفر بودیم حالا من نمی دانم معینی چرا ۸ نفر دیگر اضافه کرده است. در آنجا بازیکن از تیم کم و زیاد می شد. مثلا چند بازیکن امید اضافه شدند یا آقای هلمکه آمد ولی مصدوم شد و رفت.

چرا آدم غریبه در رختکن استقلال دیده می شود؟ مثلا محسن فروزان از این موضوع گلایه کرده بود چون بعد از آخرین بازی با یکی از آنها در رختکن درگیری لفظی پیدا کرد.

ببین اینها غریبه نیستند. روزهایی بوده که سر تمرین آمده اند با بچه ها آشنا هستند. چطور آن روز به مذاق شان خوش نمی آید و روز بازی غریبه می شوند؟

پست این افراد چیست؟

پستی ندارند، هوادار قدیمی باشگاه هستند.

پس هرکس هوادار قدیمی استقلال باشد اجازه دارد به رختکن تیم برود؟

این دست سرمربی است. در خیلی از تیم های دیگر هم وقتی مربی به کسی اعتماد دارد، او را به رختکن می آورد. الان بعضی از مسولان مثل عرب و جویباری که از باشگاه حکم دارند هم می توانند به رختکن بروند. یا وقتی فکری پسرش را به رختکن می آورد به او بگوئیم اجازه نداری؟

اینها که مسولان و مربیان تیم هستند منظور ما این است که چرا افراد دیگر باید به رختکن که حریم خصوصی تیم است بروند. ؟

همانطور که گفتم این دوستان از هواداران قدیمی هستند. بیشتر هم برای سلام و علیک به رختکن می آیند و زود می روند.

ولی یکی از آنها از فروزان انتقاد کرده است. ما از این بازیکن دفاع نمی کنیم. عملکرد او ضعیف بوده ولی چرا یک فردی که به قول شما هوادار است اجازه دارد به رختکن بیاید و از بازیکن انتقاد کند؟!

چیزی که می گوئید برای آخرین بازی فصل بوده. قلعه نویی مشغول رفتن از رختکن بود. این بحث شد. من ردش نمی کنم.

واقعا این اتفاق حرفه ای است؟

خیلی چیزها در فوتبال ما حرفه ای نیست. الان که آقای معینی این حرف ها را زده اند ولی وقتی ما التماس پول هتل را می کردیم، آقای معینی کجا بود؟ پول نداشتیم به هتل بدهیم و من و آقای افشارزاده باید یک تنه می دویدیم دنبال پول. بنده خدا افشارزاده تنهایی پول جور می کرد. آن روزها آقای معینی کجا بود؟

خود شما جزو کسانی بودید که امسال از قلعه نویی خیلی دفاع می کردید. واقعا چرا به او از نظر فنی کمکی نکردید؟

این وظیفه من نیست.

ولی شما جزو اولین کسانی بودید که مدام از عملکرد فنی او دفاع می کردید.

من در مسایل فنی هیچ مداخله ای نداشتم. کار فنی از صفر تا ۱۰۰ با امیر قلعه نویی است. نمی توانم به او ایرادی بگیرم. کمیته فنی و مدیرعامل باید نقد می کردند.

ولی او حرف های افشارزاده را هم نمی پذیرفت.

این را باید از خودشان بپرسید. بنده در کار فنی تیم دخالتی نداشتم.

چیزی بودید که به قلعه نویی در طول فصل گفته باشید؟

بله من صحبت کردم ولی آقای قلعه نویی تفکر خاص خودش را دارد. خودش مسیر درست را تشخیص می دهد ولی من می گفتم که بهتر است با رسانه ها تعامل بهتری داشته باشیم.

ولی در استقلال بعضی از اطرافیان قلعه نویی مدام از او حمایت می کردند و شاید این به ضرر خود او شد. مثلا بعضی ها از جمله شما انگار منتظر بودید اتفاقی بیفتد و زود برای امیر قلعه نویی مصاحبه کنید!

شما مصاحبه های من را در طول فصل بخوانید، با مصاحبه های دیگران تفاوت داشت.

به نوعی خوش خدمتی در بعضی مصاحبه ها دیده می شد.!

شاید بعضی مصاحبه ها اینطور بود ولی مصاحبه بنده نه. من واقعیت ها را می گفتم. بعضی وقت ها دوستانی مثل آقای معینی در جریان مسایل داخلی تیم نیستند و اینطور مصاحبه می کنند.

ولی شما و دستیاران قلعه نویی مدام مصاحبه می کردید و می گفتید قلعه نویی بهترین مربی است.

من هیچوقت نگفتم امیر قلعه نویی خوب است و دیگران بد هستند. هرگز این نظر را نداشتم. قلعه نویی مربی خوبی است ولی مربیان خوب دیگر هم در ایران حضور دارند. آقای قلعه نویی از نظر فنی مربی خوبی است.

ولی استقلال پنجم و ششم شد.

شما فکر نکنید مربی بعدی که بیاید کار آسانی دارد. شما شک نکن این مربی راحت می تواند استقلال و پنجم یا ششم نگه دارد! با مشکلاتی که تیم دارد نگه داشتن استقلال در این رده ها هم سخت شده است. فکر نکنید در استقلال همه چیز گل و بلبل است. تیم از داخل پوسیده نشده است. باشگاه پول ندارد. ما هزار و یک مشکل داشتیم. در استقلال ۷۰ درصد مسایل غیر فنی است. مشکلات خیلی زیاد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )