پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد استقلالی‌ها نباید با داستان سوبله چوبله خودشان را سرگرم کنند.

حسن روشن در خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دعوت بهرام افشارزاده از وی و ۴ پیشکسوت دیگر به باشگاه استقلال برای مشورت درخصوص تعیین سرمربی فصل آینده استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم قرار است چه صحبت‌هایی مطرح شود اما همین که به فکر ما بودند، کار خوبی بود.

وی درباره داخلی یا خارجی بودن سرمربی جدید استقلال عنوان کرد: صد در صد با گزینه خارجی موافقم. با توجه به ارتباطاتی که در دبی دارم، می‌توانیم مربی‌ای در حد رایکوف انتخاب کنیم. ما نباید دنبال مربیان اسمی مانند کارلوس کی‌روش و الکس فرگوسن باشیم. زمانی که رایکوف به ایران آمد، کسی او را نمی‌شناخت اما دیدند که او با فوتبال استقلال چه کارهایی انجام داد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به بحث آکادمی استقلال گفت: اگر دنبال ساختار باشیم، می‌توانیم هزینه‌های کمتری انجام دهیم. تیمی مانند ذوب‌‌آهن از بازیکنان جوانی استفاده کرده که قراردادشان کمتر از ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون تومان است و نتایج خوبی هم گرفت. این تیم به طور حتم فصل آینده با جوانانی که دارد، مدعی قهرمانی خواهد بود.

روشن در خصوص گزینه‌های داخلی مطرح شده خاطرنشان کرد: روی کریمی به هیچ عنوان نظری ندارم، چون او پیش از این در استقلال نتوانست جواب دهد. کریمی مربی خوبی است اما نه برای تیم‌های بزرگی مثل استقلال. استقلال و پرسپولیس در فصل آینده به دلیل شرایطی که دارند، جزو تیم‌های اول تا سوم قرار نمی‌‌‌گیرند و بهتر است دنبال آکادمی خود باشند تا نیروهای جوانی پرورش دهند.

وی با اشاره به گزینه‌های داخلی استقلال تصریح کرد: به غیر از مجید نامجومطلق، همه مربیان امتحان خودشان را پس داده‌اند. ما نباید دنبال داستان سوبله، چوبله بازی باشیم و خودمان را با این مسئله سرگرم کنیم که چند بار استقلال توانسته پرسپولیس را شکست دهد. ضمن اینکه مربی‌ای که قول قهرمانی بدهد، دیوانه است.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه فیروز کریمی قول قهرمانی داده است، گفت: امیر قلعه‌نویی هم گفته بود که استقلال ۴ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود. آیا این اتفاق افتاد؟ در هیچ جای دنیا، مربی قول قهرمانی نمی‌دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )