هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در تیم پدیده در لیگ دسته اول بازی می‌کردم، ابتدای فصل همه به چشم دیگری به من نگاه می‌کردند.

محمدرضا خرسندنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ناکامی استقلال در لیگ چهاردهم اظهار داشت: تیم ما برای قهرمانی بسته شده بود اما عوامل زیادی دست به دست هم داد تا نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. بیشتر بازیکنان ما در خدمت تیم ملی بودند و جنس تیم جور نبود. ضمن اینکه در خیلی از بازی‌ها با بدشانسی پیروزی‌‌ها را از دست دادیم.

وی در مورد اینکه بیشتر بازیکنان استقلال از مشکلات مالی گلایه داشتند، تصریح کرد: کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم درباره مشکلات مالی صحبت کنم اما باید بگویم که مسائل مالی بی‌تاثیر نبود. امیدوارم در سال بعد نتایج امسال را جبران کنیم.

خرسندنیا که سال گذشته از لیگ دسته اول به تیم استقلال پیوست، در خصوص عملکردش گفت: جا دارد از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که به من اعتماد کرد. با توجه به اینکه سال گذشته در تیم پدیده در لیگ دسته اول بازی می‌کردم، ابتدای فصل همه به چشم دیگری به من نگاه می‌کردند. در مجموع کادر فنی باید در مورد عملکردم نظر دهند. قراردادم با استقلال ۳ ساله و ۲ فصل دیگر از قراردادم باقیمانده است و باید ببینم خدا چه می‌خواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.