اردوی تیم ملی فوتسال ایران با برگزاری یک جلسه تمرینی از عصر امروز آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان جهت آماده سازی برای اعزام به پرتغال و برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی این کشور با حضور ۱۵ بازیکن از ساعت ۱۷ در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در ابتدای این تمرین بازیکنان زیر نظر پیر وردی‌زاده –مربی بدنساز تیم ملی به مدت ۳۰ دقیقه با دویدن و انجام حرکات کششی به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند. همچنین در ادامه، بازیکنان زیر نظر هاشم زاده –مربی و سایر کادرفنی تیم ملی به کار با توپ و تمرین حفظ توپ مشغول شدند.

تمرین نخست ملی پوشان که بیشتر جنبه ریکاوری داشت به مدت یک ساعت و پانزده دقیقه به طول انجامید.

همچنین مربیان تیم ملی از برنامه تیم ملی فوتسال مبنی بر انجام تست آمادگی جسمانی از بازیکنان دعوت شده به اردو خبر دادند. در همین راستا تست آمادگی جسمانی از بازیکنان راس ساعت ۱۰ صبح فردا (یکشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب به عمل خواهد آمد.

از دیگر نکات اردوی تیم ملی فوتسال باید به عدم حضور بازیکنان تیم تاسیسات دریایی ایران اشاره کرد. بازیکنان این باشگاه به دلیل حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا مشغول انجام تمرینات بدنسازی هستند و تمرینات تیم ملی هم از فردا بطور تخصصی در حوزه بدنسازی آغاز می شود که به همین دلیل بازیکنان باشگاه تاسیسات دریایی ایران از هفته دوم اردوی تیم ملی به سایر بازیکنان در اردو ملحق خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.