وزیر ورزش و جوانان گفت: تجربه سال‌ها مدیریت افشارزاده در ورزش کمک زیادی به مجموعه مدیریتی وزارت ورزش و جوانان خواهد کرد و امیدوارم از تجربیات او حوزه تصمیم‌گیری وزارتخانه به خوبی بهره مند شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش در پنجاه و دومین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش‌های گرشاسبی و احمدی،‌ بهرام افشارزاده را به عنوان مشاور عالی وزیر و سرپرست حوزه وزارتی معرفی کرد. وی در همین خصوص گفت: تجربه سال‌ها مدیریت افشارزاده در ورزش کمک زیادی به مجموعه مدیریتی وزارت ورزش و جوانان خواهد کرد و امیدوارم از تجربیات او حوزه تصمیم‌گیری وزارتخانه به خوبی بهره مند شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رویدادهای هفته گذشته عنوان کرد: قهرمانی ایران در مسابقات واترپلوی جام توسعه جهانی و همینطور برگزاری مسابقات بین المللی پرش با اسب در تهران از جمله دو رویداد خوب و موثری بود که این هفته شاهد آن بودیم. به خصوص در واترپلو که همت جوانان ایران جای تقدیر دارد و سیاست ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از چنین رویدادهایی است.

گودرزی برگزاری همایش ورزش، جوانان و محیط زیست را اقدامی در جهت تبیین زمینه های دیگر تاثیر ورزش دانست و خاطرنشان کرد: ورزش ایران توانایی تبلیغ و ترویج ورزش سبز در حمایت از محیط زیست را دارد. در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گزارش عملکرد خود را ارائه کرد ضمن اینکه مقرر شد برای جلسات آینده از فدراسیون‌های المپیکی برای ارائه برنامه‌های خود دعوت به عمل آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.