با برتری آسان رافائل نادال مقابل رقیب گمنامش، جمع مثلث بزرگان در دور چهارم رقابت‌های تنیس رولان‌گاروس تکمیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز هفتم رقابت‌های تنیس گرنداسلم رولان‌گاروس با برتری ۶ بر ۴، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ اندی ماری مقابل نیک کرجیوس استرالیایی آغاز شد.

ماری اسکاتلندی که از زمان مراسم ازدواج، بهترین روزهای دوران حرفه ای اش را پشت سر می‌گذارد به کرجیوس مجال قدرت‌نمایی نداد. رقیب استرالیایی در دوره گذشته مسابقات ویمبلدون، سومین ناکامی متوالی نادال مقابل رقبای کوچک در دورهای نخست این رقابت ها را رقم زده بود اما مقابل قهرمانی انفرادی مردان المپیک ۲۰۱۲ لندن حرفی برای گفتن نداشت.

در دومین بازی مهم، نواک جوکوویچ، مرد شماره تنیس دنیا «تاناسی کوکی ناکیس» استرالیایی را در ۳ ست با نتایج مشابه ۶ بر ۴ شکست داد تا رویای نبرد یک‌چهارم‌نهایی بین او و نادال در آستانه تحقق قراربگیرد؛ نادالی که با برتری ۶ بریک، ۶ بر ۳  و  ۶ بر ۲ مقابل آندره کوزنستوف به دور چهارم راه یافت.

در سایر بازی‌های مهم روز هفتم، نیشیکوری ژاپنی (نایب‌قهرمان اوپن آمریکا درسال ۲۰۱۴) به دلیل کناره‌گیری بنجامین بکر آسیب دیده بدون بازی برنده شد، مارین چیلیچ کروات، برنده بازی با نیشیکوری درفینال دوره اخیر اوپن آمریکا، ۳ بر صفر لئوناردو مه‌یر را از سر برداشت و ژرمی شاردی فرانسوی هم ۳ بر صفر داوید گوفی را برد تا جوان بلژیکی فرصت تحقق رویای دور دست بازی با فدرر، اسطوره دوران نوجوانی‌اش را از دست بدهد.

در مهم‌ترین بازی‌های بخش زنان هم پترا کویتوا، قهرمان سابق ویمبلدون در دو ست به راحتی«بگو» را برد و سارا ارانی با نتیجه مشابه از سد آندره‌آ پتکوویچ گذشت.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.